در دهمین روز از سال جدید شاهد ورود 4 هزار و 205 نفر مسافر و همچنین خروج 3 هزار و 150 نفر از مهمانان نوروزی از استان بوده‌ایم که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ورود مسافر در تاریخ قید شده از افزایش 5 درصدی و از نظر خروج مسافر نظارگر افزایش 12 درصدی بوده‌ایم.
کد خبر: ۷۳۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ 31 March 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، ستار هاشمی معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای طی گزارشی در بیان آمار تردد در ایام نوروز گفت: تعداد 63 هزار و 308 مسافر از ابتدای طرح نوروزی تا دهمین روز از فروردین ماه 98 ، با وسائط نقلیه عمومی اهم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه به استان هرمزگان ورود نمودند که این آمار نسبت به مقایسه مدت مشابه در سال 97 ، نوزده درصد کاهش و تعداد مسافر خارج شده درمدت یاد شده 44 هزار و 70 نفر بوده است.

هاشمی ادامه داد: تعداد 4 هزار و 362 نفر مسافر با 442 سفر درون وبرون استانی در دهمین روز فروردین 98 رقم خورده که این تعداد نسبت بمدت مشابه درسال گذشته از نظر سفر 11 درصد افزایش و مسافر 9 درصد افزایش را شاهد بوده‌ایم.

معاون حمل ونقل این اداره کل راهداری با اشاره به آمار تجمعی از اول طرح نوروزی تا ۹۸/۰۱/۱۰ افزود: تعداد مسافر درون و برون استانی درمدت فوق الذکر 64 هزار و 868 نفر که این آمار نسبت بمدت مشابه در سال گذشته از کاهش 5 درصدی خبر می‌دهد و از نظر تعداد سفر که 7 هزار و 170 بوده و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش 3 درصدی را شاهد بوده‌ایم.

وی تأکید کرد: در دهمین روز از سال جدید شاهد ورود 4 هزار و 205 نفر مسافر و همچنین خروج 3 هزار و 150 نفر از مهمانان نوروزی از استان بوده‌ایم که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ورود مسافر در تاریخ قید شده از افزایش 5 درصدی و از نظر خروج مسافر نظارگر افزایش 12 درصدی بوده‌ایم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار