رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: برخی افراد سودجو با متشنج کردن فضا به دنبال افزایش نامعقول و غیرمنطقی مرغ در بازار بودند. جواد عاشوری با اشاره به افزایش قیمت مرغ در روزهای گذشته اظهار داشت: : قیمت مرغ در روزهای گذشته افزایش داشته که به سبب کاهش جوجه‎ریزی در دوره گذشته بوده و البته این افزایش قیمت تاحدودی منطقی است.
کد خبر: ۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱ 23 February 2015

 

        رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: برخی افراد سود جو با متشنج کردن فضا به دنبال افزایش نامعقول و غیرمنطقی مرغ در بازار بودند. جواد عاشوری با اشاره به افزایش قیمت مرغ در روزهای گذشته اظهار داشت: : قیمت مرغ در روزهای گذشته افزایش داشته که به سبب کاهش جوجه‎‌ریزی در دوره گذشته بوده و البته این افزایش قیمت تا حدودی منطقی است.

      به گزارش تابناک همدان ؛ وی با اشاره به اینکه روز گذشته قیمت مرغ 7700 تومان بوده است، بیان کرد: در حال حاضر کمبود مرغ در بازار نداشته و با مازاد نیز روبه ‌رو هستیم که از این پس نیز باید به فکر مرغ مازاد در استان همدان باشیم.

عاشوری با بیان اینکه قیمت فعلی مرغ برای مصرف ‌کننده مناسب است، تاکید کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال با افزایش تقاضا برای مرغ گرم روبه‌ رو هستیم و متناسب با افزایش تقاضا عرضه مرغ گرم در بازار نیز افزایش می یابد.

وی درباره توزیع مرغ منجمد در بازار نیز گفت: در حال حاضر مرغ منجمد با قیمت 5500 تومان در اختیار توزیع کنندگان قرار می ‌گیرد و آنها نیز با احتساب 300 تومان سود مرغ منجمد را با قیمت 5800 تومان به مصرف‌ کننده عرضه می‌ کنند.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان درباره توزیع مرغ منجمد با قیمت 4800 تومان در بازار نیز گفت: برخی دلالان و واسطه ها این مرغ‌ ها را با چک‌ های مدت ‌دار از شرکت پشتیبانی امور دام خریداری کرده و زیر قیمت در بازار عرضه می کنند.

وی با اشاره به اینکه 3 نوع مرغ منجمد با سه قیمت در بازار همدان توزیع می ‌شود، گفت: مرغ منجمد برزیلی نیز با قیمت‌ های 7000 تا 7300 در بازار همدان عرضه می شود و از این نظر نیز مشکلی وجود ندارد.

عاشوری با بیان اینکه روز پنجشنبه گذشته قیمت مرغ به یک باره به 8000 تومان افزایش یافت، گفت: برخی افراد سودجو با متشنج کردن فضا به دنبال افزایش نامعقول و غیرمنطقی مرغ در بازار بودند.

وی عنوان کرد: اما اتحادیه در این زمینه به خوبی وارد شده و با آنالیز قیمت ها و هزینه ها سبب شد تا قیمت از 8000 تومان به 7500 تومان کاهش یافته و از ایجاد اخلال در روند معمول بازار مرغ جلوگیری شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار