رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌های نیمه تمام وجود دارد که دولت تنها ۳۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه‌ها می‌تواند اختصاص دهد.
کد خبر: ۷۳۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ 12 April 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمدرضا رضایی بعد از ظهر امروز در دومین جشنواره عمران سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به جذب نیروی خصوصی در پیشبرد پروژه‌های عمرانی کشور اظهار داشت: در اجرای پروژه‌های عمرانی بخش خصوصی بسیار مهم است که باید به آن توجه کرد و فرصت را در اختیار آنها قرار داد.

وی افزود: در کشور 600 هزار میلیارد تومان پروژه‌های نیمه تمام وجود دارد که دولت تنها 30 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه‌ها می‌تواند اختصاص دهد که در اینجا حضور بخش خصوصی و ایجاد بستر برای آنها بسیار ضروری است.

رضایی با اشاره به سیلاب اخیر در چند استان کشور گفت: با توجه به بازدید از این مناطق بسیاری از ساختمان‌های مسکونی و همین طور مراکز بهداشتی و درمانی در مسیر رودخانه ساخته شده بود که تخریب‌های جبران‌ناپذیری به بار آورده بود.

محمد رحمانیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز در این برنامه اظهار داشت: دانشگاه توانسته در پیشبرد پروژه‌های عمرانی خود با کمک خیرین و نیکوکاران ارزشمند و مسئولان گام‌های خوبی را بر دارد و شاهد افتتاح 20 پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی با حضور وزیر بهداشت در راستای پیشبرد اهداف طرح تحول نظام سلامت کشور هستیم.

وی بیمارستان 310 تخت خوابه، ساخت و احداث مرکز ناباروری حکیم سلمان جهرم، مرکز تخصصی و فوق تخصصی قلب حاج مرتضی ابوطالبی، بلوک زایمانی بیمارستان استاد مطهری، آنژیوگرافی بیمارستان پیمانیه، اتفاقات بیمارستان پیمانیه، ساخت کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع)، مرکز جامع تشخیص سرطان و غربالگری، مرکز شیمی درمانی بیمارستان پیمانیه، لابی بیمارستان پیمانیه، احداث دانشکده پرستاری و پیراپزشکی حاج فرج الله ممتاز را از پروژه‌های بزرگ دانشگاه دانست.

رحمانیان با اشاره به افتتاح پروژه‌های جدید در دومین جشنواره عمران سلامت دانشگاه بیان کرد: 20 پروژه افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد که شامل بلوک زایمانی بیمارستان استاد مطهری، دانشکده پرستاری و پیراپزشکی، 6 خانه بهداشت، 5 پانسیون پزشکان و 5 مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت شهری و روستایی است که با تجهیزات، اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در بر داشته است.

وی گفت: محل اعتبارات و هزینه کرد ساخت این پروژه‌ها علاوه بر اعتبارات اختصاصی طرح تحول وزارت بهداشت، از سوی خیرین محترم جهرمی بوده است، نقش خیرین در توسعه پروژه‌های بهداشت و درمان دانشگاه بسیار پر رنگ است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار