غلامحسین عطایی دریایی رئیس خانه مطبوعات استان هرمزگان طی گفتگویی اظهار داشت: خانه مطبوعات استان با تهیه طرح توانمندسازی و پیگیری و تبدیل آن به بخشنامه‌ای از سوی استانداری و ابلاغ آن به ادارات کل، گام اولیه و مفیدی در رسیدن مطبوعات استان به بخشی از حقوق خود در استان برداشته شد.
کد خبر: ۷۳۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸ 16 April 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان، غلامحسین عطایی دریایی رئیس خانه مطبوعات طی گفتگویی اظهار داشت: خانه مطبوعات استان با تهیه طرح توانمندسازی و پیگیری و تبدیل آن به بخشنامه‌ای از سوی استانداری و ابلاغ آن به ادارات کل، گام اولیه و مفیدی در رسیدن مطبوعات استان به بخشی از حقوق خود در استان برداشته شد که پیگیری و اجرایی نمودن این بخشنامه بهره‌وری آن به نفع خود نیز بر عهده ما مطبوعات است که چگونه بتوانیم حداکثر از شرایط پیش آمده به نفع رسانه خود استفاده کنیم یا اینکه بر سرکله خود بزنیم، بویژه که در جایگاه روابط عمومی استانداری شخصیتی قرار گرفته است که خود صاحب رسانه است و این بهترین فرصت برای مطبوعات هرمزگان است، من نیز امیدوارم ایشان نیز بگونه‌ای عمل کنند که همه مطبوعات از آن منتفع شوند. از سویی حق گرفتنی است نه دادنی!

عطایی در ادامه گفت: از سویی تلاش‌های مدیرعامل خانه سرکارخانم قاسمی با همه کارشکنی ها و هیاهوسازی که گروهی همواره دارند، در برگزاری کلاس‌های آموزشی و سفرهای خبرنگاری و تشکیل اولین گروه داوری از استان برای قضاوت آثار و... قابل تقدیر است. اگرچه در سال جاری نیز برنامه‌های متنوع‌تری در دست تهیه و اجرا دارد که همه خبرنگاران عضو و غیر عضو را هم در برمی‌گیرد.

رئيس خانه مطبوعات استان افزود: در نشستی که اواخر سال 97 با سرکار خانم  رکن‌الدینی داشتم، قرارشد خانه و انجمن خبرنگاران و انجمن کارفرمایان مطبوعات استان بر سر لیستی که حاوی آیتم‌های اینکه چه کسی خبرنگار است، تهیه و به توافق برسیم و تا آنجا که پیگیری کردم، آیتم‌های لازم تهیه شده که انشاءالله به زودی تا پایان اردیبهشت بتوانیم لیست توافقی را به امضاء هر سه تشکل برسانیم و در این صورت کار دادن خدمات به خبرنگاران و حمایت از آنها برای خانه امکان پذیرتر و آسانتر خواهد بود.

همچنین عطایی اعلام کرد: هفته نامه ها در خانه نیز برای خود نماینده انتخاب کرده‌اند، از آنها بخواهید که چرا تاکنون علیرغم تأکید چندباره رئیس هیأت مدیره، طرحی تهیه نکرده و ارائه نداده‌اند، ولی از آنسو به شایعه پراکنی نادیده گرفتن هفته نامه ها در فضای مجازی پرداخته‌اند.

رئیس خانه مطبوعات استان بیان کرد: درنشست پایان سال بازرسان محترم از اعضاء هیأت مدیره خواستند تا در مورد نحوه حضور اعضا برابر اساسنامه عمل شود که با بررسی انجام شده توسط هیأت مدیره و بررسی مجدد آن توسط کارشناس محترم اداره کل ارشاد، آقای کامبیز حسین پور با داشتن بیش از 9 جلسه غیبت متناوب و متوالی و سرکارخانم فرزانه مسلم‌زاده با غیبت بیش از حد تعیین شده برابر ماده 24 اساسنامه عضویت آنها لغو و بجای آنها از اعضا علی البدل آقای مرتضی پیروی منش و سرکارخانم فرشته مسلم‌زاده که خواهر فرزانه مسلم‌زاده می‌باشد، دعوت به حضور در جلسات هیأت مدیره به عمل آمده که در اولین نشست هیأت مدیره به اعضاء و بازرسان محترم معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار