معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌ فرهنگی کشور گفت: با فراهم کردن اعتبارات مورد نیاز و هدف رونق گردشگری هتل‌های ۵ ستاره در اردبیل احداث می‌شود.
کد خبر: ۷۳۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 25 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حسین اربابی در بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار داشت: پیشرفت پروژه‌های گردشگری در استان اردبیل بسیار قابل قبول بوده و در این زمینه تلاش‌های انجام یافته شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی بیان کرد: خوشبختانه استان اردبیل ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد که این ظرفیت‌ها می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار پیشگام باشد و در تلاش هستیم با سرمایه‌گذاران کشور از سایر مناطق کشور پیشی بگیریم و به قطب گردشگری کشور تبدیل شویم که این مسئله برای ما حائز اهمیت است.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌ فرهنگی کشور گفت: سرعین یک سرمایه بی‌نظیر در جذب گردشگر است و سرمایه گذاران کشور می توانند در این منطقه شاهد ارتقای سرمایه خود نیز باشند که امیدواریم با اهمیت به این مسئله پروژ‌ه‌های گردشگری را عملیاتی کرده و رونق گردشگری را شاهد باشیم.

اربابی تصریح کرد: شروع احداث طرح های هتل پنج ستاره در اردبیل از دیگر مواردی است که با اهتمام جدی به دنبال آن هستیم که تلاش و پیگیری‌های امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است که این طور روند اجرایی پروژه‌های گردشگری را پیگیری می‌کنند.

وی بیان کرد: باید زمینه و بستر حمایت از سرمایه‌گذاران به شکل مطلوب در سطح کشور فراهم شود که این موضوع برای ما حائز اهمیت بوده و امیدواریم همکاری و مساعدت‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گیرد که از ظرفیت بخش خصوصی باید به شکل مناسب استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار