به مناسبت گرامیداشت مقام معلم: 
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم گلزاری شهدای شهر اراک با حضور جمعی از مدیران و معلمان استان مرکزی گلباران و غبار روبی شد.
کد خبر: ۷۴۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 01 May 2019
 

 

علی دربندی،  امروز (۱۱ اردیبهشت) در مراسم غبار روبی گلزار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا شهدا و امام شهدا و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری گفت: شهدا معلمان بزرگ ایثار و شهادت و فدارکاری بودند که درس بزرگ انسانیت و ولایتمداری را به ما آموختند.

 

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ اراک با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ما واجب است، اظهار کرد: ما باید شهدا را الگوی خود در کار و زندگی قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه معلمان وظیفه سنگینی در جامعه بر عهده دارند، اضافه کرد: معلمان باید علاوه بر تعلیم علم و دانش به تبیین فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و از خودگذشتگی و ولایتمداری بپردازند.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: جلوه‌های ایثار و شهادت در جامعه ما موج می‌زند و خدا را شاکریم که جامعه فرهنگی ما نقش موثری در ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت و از خود گذشتگی دارد.

 

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ اراک، با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در مدارس گفت: این یادواره خود تاثیر فراوانی در آشنایی هر چه بیشتر دانش اموزان با شهدا دارد و نسل جوان و نوجوان با رزمندگانی که در ۸ سال دفاع مقدس از سرزمین ما دفاع کردند آشنا می‌شود.

 

دربندی ادامه داد: ما هر چه داریم از ایثار و شهادت و از خودگذشتگی بزرگ مردانی است که با خون خود ردخت انقلاب را آبیاری کردند و امید است بتوانیم امانتداران صادقی برای این مرز و بوم باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار