مهرداد حمزه با بیان اینکه در استان همدان یک هفته است که روزنامه جام‌جم توزیع نمی‌شود اظهار کرد: چاپخانه جام جم در استان همدان نیز تعطیل شده و به نظر می‌رسد بحرانی در آینده نزدیک به ویژه با توجه به مشکل کاغذ در پیش روست.
کد خبر: ۷۴۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵ 02 May 2019
مدیرعامل خانه مطبوعات همدان با بیان اینکه شرایط سختی در بین مطبوعات استان حاکم شده است گفت: همدان وضعیت مطلوبی در حوزه کار رسانه‌ای دارد.

به گزارش فارس، حمزه در گردهمایی مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت کشور با بیان اینکه سه روزنامه فعال، ۳۰ هفته‌نامه، ۳۵ دفتر خبرگزاری و پایگاه خبری و ۲۲ دفتر روزنامه سراسری در استان همدان فعال است اظهار کرد: بزرگترین چاپخانه غرب کشور نیز در همدان فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سند اطلاع‌رسانی استان همدان در کشور می‌تواند الگو باشد ادامه داد: در استان کارگروه رسانه تشکیل شده و مسائل مطبوعات را دنبال می‌کند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه خانه مطبوعات تنها تشکلی است که در «روز خبرنگار» مراسم ویژه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: امروز مردی از جنس رسانه در روابط عمومی استانداری حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه همدان وضعیت مطلوبی در حوزه کار رسانه‌ای دارد و اگر نگوییم در کشور اول هستیم در زمره استان‌های برتر کشور قرار داریم گفت: البته این روز‌ها شرایط سختی در بین مطبوعات استان حاکم شده است.

حمزه با بیان اینکه در استان همدان یک هفته است که روزنامه جام‌جم توزیع نمی‌شود اظهار کرد: چاپخانه جام جم در استان همدان نیز تعطیل شده و به نظر می‌رسد بحرانی در آینده نزدیک به ویژه با توجه به مشکل کاغذ در پیش روست.

وی با اشاره به اینکه مسأله کاغذ با توجه به در پیش رو بودن انتخابات می‌تواند مشکل‌ساز شود افزود: مقام معظم رهبری نیز در بازدید از نمایشگاه کتاب خواستار حل مسأله کاغذ شدند که امید است با تدابیر دولت این مشکل برطرف شود.

درخشش همدان در حوزه گردشگری

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز در این نشست با بیان اینکه استان همدان یک‌هزار و ۸۰۰ آثار تاریخی و طبیعی دارد اظهار کرد: قبل از کشاورزی ظرفیت‌های گردشگری در استان همدان وجود دارد، اما متأسفانه نتوانستیم در گذشته خود را معرفی کنیم.

حمیدرضا یاری با بیان اینکه طی چند سال اخیر توانستیم خود را معرفی کنیم افزود: سال گذشته در همدان دو رویداد بین‌المللی بسیار خوبی انجام شد و چهلمین نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری را در استان برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود همه تهدید‌ها و تحریم‌ها اجلاس جهانی گردشگری در استان همدان برگزار شد تصریح کرد: این اتفاق نه تنها باعث شد همدان بلکه ایران در صدر اخبار گردشگری جهان قرار گیرد ضمن اینکه پوستر ما در سایت اینترنتی سازمان جهانی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه همدان در حوزه گردشگری حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد ادامه داد: لالجین پایتخت سفال و سرامیک، کشمش ملایر، سیر همدان و صنایع دستی بی‌نظیر از ظرفیت‌های استان هستند.

در پایان این مراسم نفرات برگزیده مستند همایش سفر‌های استانی معرفی شدند. استان‌های گلستان، کرمان و همدان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند که از آن‌ها تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار