کد خبر: ۷۴۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۷ 06 May 2019

جناب آقای عباسی 

مدیر سایت خبری و تحلیلی تابناک هرمزگان
سلام علیکم
احتراما با تشکر و عرض خدا قوت به جنابعالی و تمامی همکاران محترم و همچنین سپاس از پیگیری های سایت تابناک درخصوص پیگیری مطالبات و مشکلات بیمه شدگان عزیز و محترم در سراسر استان ، در پاسخ به خبر درج شده با کد 729364 آن نشريه مورخ 8/1/98 با عنوان « مرگ از آنچه که فکر می کنید به شما نزدیک تر است» خواهشمند است دستور فرمائيد برابر قانون مطبوعات جوابيه مذكور جهت رعایت اصل پاسخگویی در آن رسانه منتشر گردد.
همه ساله در ایام نوروز استان هرمزگان پذیرای تعداد زیادی از مسافرین سراسر کشور است و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان نیز در کنار سایر مراکز دانشگاهی و خصوصی در سطح استان برای خدمت رسانی به بیمه شدگان و مراجعین آمادگی و برنامه‌ریزی‌های مدونی دارد و بیمارستان خلیج‌فارس به عنوان تنها بیمارستان تأمین اجتماعی بصورت شبانه‌روزی خدمات خود را در همه واحد های کلینیکی ، پاراکلینیکی ، جراحی ، بستری و خدمات سرپایی درمانگاه تخصصی و عمومی به مراجعین ارائه نموده است.
در ایام نوروز (29 اسفند97 لغایت 16 فروردین 98) تعداد 5803 نفر مراجعه کننده سرپایی و 564 نفر بیمار بستری خدمات درمانی را در این بیمارستان دریافت نموده اند. 49 مورد از این مراجعات مربوط به موارد خاصی همچون تصادفات و حوادث بوده است. که کلیه خدمات تشخیصی و درمانی بیماران تصادفی دربیمارستان صورت گرفته و بیماران پس از خدمات درمانی لازم و بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند. همچنین 146مورد جراحی اورژانس ، 98مورد خدمات سی تی اسکن و رادیولوژی 4132 مورد خدمات آزمایشگاهی در این مرکز ارائه شده است و خوشبختانه مراجعین کلیه مراحل ارائه خدمات تشخیصی و درمانی خود را در این بیمارستان دریافت نموده‌اند و نیازی به ارجاع بیماران به سایر مراکز نبوده است.
و اما توضیح سایت:
به جای حل مسئله صورت مسئله را پاک نکنیم

سایت تابناک در راستای منعکس کردن مشکلات موجود در استان و رسیدگی بهتر به امور مردم شریف هرمزگان مطلبی در زمینه‌ی مشکلات درمانی موجود در سطح استان را گوشزد نموده ولی مدیریت درمان تأمین اجتماعی و بیمارستان خلیج‌فارس به جای توضیح در مورد اینکه چرا از اواسط اسفند ماه 97 تا اواسط فروردین 98 بیمارستان خلیج‌فارس فاقد جراح اعصاب بوده است به توضیح خدمات عمومی دیگر این بیمارستان پرداخته است: مثلاً اینکه چند بیمار سرپائی مراجعه و یا چند عکس رادیولوژی، سی تی اسکن و یا سونوگرافی انجام داده‌اند.
این داستان یادآور داستانی طنز است که؛‌ پدر دختری از خواستگار دخترش می‌پرسد که چرا سر کار نمیروی و درآمدت از کجاست و پسر در جواب می‌گوید که: هر روز باشگاه میروم و مسواک می‌زنم و سر وقت می‌خوابم و ... همه‌ی اینکارها خوب است ولی جواب سؤال پدر دختر نیست.
امید این است که در اواخر سال جاری و اوایل سال 99 شرایط امسال در بیمارستان خلیج‌فارس تکرار نگردد و در شلوغ‌ترین و پرترافیک‌ترین ایام سال از نظر تصادفات رانندگی بیمارستان فاقد جراح اعصاب نباشد و مجبور به اعزام بیماران مظلوم و بد حال به سایر مراکز درمانی نباشیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار