مدیر مسوول نشریه چلچله گفت: برخی اعضای خانه مطبوعات استان در طول عمرشان حتی یک بار هم مدافع خبرنگاران نبوده‌اند که هم‌اکنون به دنبال ساماندهی خبرنگاران هستند.
کد خبر: ۷۴۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰ 09 May 2019

کامبیز حسین پور مدیر مسوول نشریه چلچله با انتقاد از وضعیت کنونی و بدون برنامه خانه مطبوعات به خبرنگار تابناک گفت: اینکه برخی فکر کنند پدرخوانده‌مطبوعات یا پسرخوانده یا دخترخوانده‌مطبوعات‌استان هستند تفکری عبث و رو به زوال است.

وی با بیان اینکه تفکرات ناعادلانه و زیاده‌خواه در خانه‌مطبوعات‌استان در حال رشد و شکل‌گیری است اضافه کرد: جای بسی تأسف است که یک عده سعی دارند با کمک به برگزاری جشن‌های تولد مختلط ارزش‌های جامعه را زیر پا بگذارند و فرماندهانشان نیز روزه سکوت بگیرند.

وی گفت: باعث بسی شرمندگی است که حتی عکس‌های این جشن تولد نیز در فضای مجازی منتشر شده و برخی نابخردانه سکوت کرده‌اند که در این خصوص باید اقدامی عاجل صورت گیرد.

وی افزود: اینکه برخی فکر می‌کنند چون فلان نماینده مجلس پشت سرشان است و هر کاری می‌توانند انجام دهند باید بدانند کرسی‌ها تا ابد برای کسی باقی نمانده و میراث کسی هم نخواهد بود و به زودی بساط خیلی‌ها در استان برچیده خواهد شد ، همانگونه که بسیاری از مسوولان و نمایندگان در سینه خاک جای گرفتند.

حسین پور با بیان اینکه تفکر زائد برخی افراد در مطبوعات به زودی برای بسیاری از اهالی مطبوعات روشن خواهد شد تصریح کرد: لطمه‌هایی که این تفکر مسموم به مطبوعات می‌زند آنقدر سهمگین است که در هیچ برهه‌ای از تاریخ مطبوعات استان شکل نگرفته و سابقه نداشته است.

این فعال مطبوعاتی خاطر نشان کرد: طعم تلخ برخی تحرکات و بازی‌های سیاسی در مطبوعات که هم‌اکنون در حال شکل‌گیری است و نفس بسیاری از نشریات را بریده است ، در نیمه دوم سال جاری مانند یک زخم چرکین نمود پیدا خواهد کرد که اگر کاری انجام نشود جز ندامت هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

برخی حتی یک‌بار هم مدافع خبرنگاران نبوده‌اند

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار