برسد به دست اقای شهردار ومعاون خدمات شهری؛
آیا رواست در ماه مبارک رمضان بوی گند زباله وشیرآبه‌های کثیف آن به اضافه تجمع سگ‌ها گردا گرد زباله‌های بدون سطل روح و روان مردم را بیازارد و یک شبه بدون اطلاع قبلی تمام سطل‌های بزرگ فلزی را جمع‌آوری زباله واقع در محله کوی دماوند را جمع کنند.
کد خبر: ۷۴۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 16 May 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، از حدود 12 روز پیش عوامل شهرداری بندرعباس بدون اطلاع قبلی در اقدامی عجیب تمام سطلهای بزرگ فلزی را جمع‌آوری زباله واقع در محله کوی دماوند (غرب هنرستان شهید رجایی) را با خود بردند و اهالی مجبورند همانطور که در تصویر می‌بینید ، زباله‌های خود را فله‌ای در پیاده‌رو و در معرض سگ وگربه و... قرار دهند !

نکته جالب اینکه وقتی موضوع  به تلفن 137 شهرداری و اعضای شریف شورا منعکس می‌شود پاسخی جالب می‌دهند که؛ این طرح جدید تحت عنوان «تپش» است، وقرار است بازیافت زباله صورت گیرد!، اولاً هرطرحی نیاز به آگاه کردن و آموزش مردم دارد، نه اینکه یک شبه کل بهداشت وسلامت مردم  یک محله را به خطر بیاندازیم، آقای شهردار آیا رواست در ماه مبارک رمضان بوی گند زباله وشیرآبه‌های کثیف آن به اضافه تجمع سگ‌ها گردا گرد زباله‌های بدون سطل روح و روان مردم را بیازارد، واقعاً کدام «عقل کلی» در خدمات شهری به این نتیجه رسیده که مخازن فلزی جمع‌آوری زباله را جمع کنند، این پسرفت فکری چه توجیهی دارد.

تپش جمع‌آوری سطل‌های زباله شهربندرعباس آغاز شد!

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار