مدیرکل ثبت احوال فارس گفت: بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی در سامانه ثبت احوال ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۷۴۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 20 May 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: انصاری مدیر کل ثبت احوال استان فارس با اشاره به اینکه در یک سال اخیر بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی در سامانه ثبت احوال ثبت نام کرده اند بیان کرد: از این تعداد برای ۲ میلیون و ۹۲۰ هزار نفر کارت صادر شده که مابقی نیز در مرحله صدور است.

وی با اشاره به رفع شدن مشکل صدور کارت هوشمند ملی در کشور افزود: هم استانی‌هایی که تا زمان دریافت کارت هوشمند ملی نیاز به انجام کار‌های بانکی و اداری دارند از اول خرداد می‌توانند با ارائه رسید دریافتی زمان ثبت نام این کارت از خدمات اداری و بانکی بهره‌مند شوند.

انصاری تصریح کرد: با اشاره به ابلاغیه این سازمان به ادارات و بانک‌ها مبنی بر الزام ارائه کارت هوشمند ملی در زمان دریافت خدمات از هم استانی‌ها درخواست کرد با مراجعه به دفاتر پستی و پیشخوان دولت نسبت به ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان فارس ادامه داد: روزانه ظرفیت ثبت نام ۱۲ هزار متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی در فارس و جود دارد که این اداره کل آمادگی دارد در صورت همکاری هم استانی‌ها در یک فاصله زمانی ۲ ماهه کار ثبت نام کارت ملی هوشمند را در استان به پایان برساند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار