مازندران در روزهای پایانی خردادماه شاهد برپایی سه رویداد مهم اقتصادی بین المللی خواهد بود. رویدادهایی که ازحیث میهمانان و مدعوین شرکت کننده و مناسبات اقتصادی ، تجاری و ایجاد زمینه های صادراتی، از اهمیت بسیاری برخوردار است.
کد خبر: ۷۴۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ 20 May 2019

اولین نمایشگاه توانمندی های صادراتی به همراه همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری با هدف ارایه توانمندی ها و ظرفیت های تولیدی و صادراتی ۲۰ تا ۲۲ خردادماه سالجاری،همزمان با هجدهمین اجلاس شورای بین المللی همکاری های تجاری اتاق های بازرگانی ICBC در مازندران برگزار می شود.

عباس مهدوی: استاندار مازندران برای برگزاری مطلوب این رویدادها و بهره برداری فعالان اقتصادی استان و تعامل با طرف های خارجی، با تشکیل کمیته های جنبی و بهره گیری از ظرفیت اتاق بازرگانی و دستگاه های مرتبط،بر برگزاری کاربردی و هدفمند این همایش های بین المللی تاکید دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران برگزاری این رویدادها را در شرایط کنونی تحریم ها و تلاش نظام سلطه برای انزوای اقتصادی کشور،مهم و حیاتی توصیف کرد و از فرماندران،شهرداران و مدیران مرتبط خواست تا زمینه مطلوب و شایسته این میزبانی را فراهم کنند.
ستاد راهبردی این همایش ها در استانداری و کمیته اجرایی نیز در اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی مازندران فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

مازندران و داشته هایش در آنسوی مرزها شناخته شده نیست و این در حالی است که بسیاری از مزیت هاو تولیدات کشاورزی و غذایی و حتی صنعتی کشور،در این استان تولید و عرضه می شوند.

محصولاتی که در صورت معرفی جهانی و یافتن مشتریان خود،می تواند ارزآوری و رونق اقتصادی را برای تولیدکنندگان استان به ارمغان آورد.

همسایگان شمالی مازندران یک مزیت اقتصادی استراتژیک محسوب می شوند که ارتباط با آنان از طریق دریای خزر و بنادرمهمی همچون امیرآباد و نوشهر به راحتی ودرابعاد وسیع،امکان پذیر است.

حالا در روزهای بهاری پایتخت طبیعت ایران ،میزبانی از فعالان اقتصادی کشورهای حاشیه دریای خزر و هیت های اقتصادی سایر کشورها ،یک فرصت ارزنده اقتصادی برای مازندران محسوب می شود که فعالان اقتصادی استان باید بهترین بهره لازم را از ان ببرند.

 

مازندنومه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار