به بهانه‌ی نزدیک شدن به سوّم خرداد روز آزادسازی خرّمشهر یک تلنگری به مسئولین انقلابی شهر بندرعباس بزنیم؛
خداوند قادر شما مسئولین اداره کننده‌ی شهر را با شهدا محشور کند ، تا در آن دنیا از خجالت «رو در رو» شدن با شهدا در عذاب مداوم باشید. بد نیست باهم سری بزنیم به خانه و کاشانه یک جانباز آسمانی شده در بندرعباس تا یادمان نرود چنین خانواده‌هایی «دور و برمان» هستند و مسئولین و آقازاده‌هایشان دارند چطور زندگی و «ریخت و پاش» می‌کنند.
کد خبر: ۷۴۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 22 May 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، داریم به سوّم خرداد نزدیک می‌شویم، سوّم خرداد یه روز نیست ، یک تاریخ است به تنهایی تاریخی به بلندی عمر بشر از زمان خلقت حضرت آدم تا روز محشر ... سوّم خرداد فقط روز آزادسازی خونین شهر نیست، سوّم خرداد فقط روز حماسه و ایثار و همدلی نیست، سوّم خرداد فقط روز تجلیل از شهدا ، آزادگان و جانبازان نیست، سوّم خرداد فقط روز خاطره تعریف کردن نیست، سوّم خرداد روز یادآوریست، به یاد بیاوریم که چه قول‌هایی به شهدامون دادیم؟ به حضرت امام‌ (رحمت الله علیه) چه قولی دادیم؟ به خانواده‌ی شهدا ، جانبازان و آزادگان چه قولی دادیم؟ به خونین شهر ، شهرخون و شهادت چه قولی دادیم؟ به شهدا گفتیم از خونتان نمی‌گذریم ، نمی‌گذاریم خون شما و راه‌تان کم رنگ شود آیا این چنین عمل کردیم؟ به شهدامون گفتیم نمی‌گذاریم جای فرهنگ شهادت و «وطن‌دوستی» شما را چیز دیگری پر کند آیا به حرفمان پای بند بودیم؟

به امام گفتیم نمی‌گذاریم این انقلاب دست «نااهلان» و «نامحرمان» بیفتد آیا به قولمان وفا کردیم ؟ به امام گفتیم خانواده‌ی شهدا را روی چشم و چراغ این ملّت و مملکت می‌گذاریم آیا چنین کردیم؟
به خونین شهر عزیز گفتیم دوباره آبادت می‌کنیم ، آیا کردیم؟ گفتیم دوباره خرّمشهر می‌شوی، شُد؟ داریم به سوّم خرداد نزدیک می‌شویم ، روز همدلی، ایثار و یکی شدن همه‌ی ملّت ... کجایید مردان بی‌ادّعا تا ببینید، جبهه نرفته ها، جبهه ندیده ها، جبهه نشنیده ها، تن به آب نداده ها، بر سرِ سفره‌ی انقلاب چه جولانی می‌دهند، خوش به حال‌تان که رفتید و این روزها را ندیدید، دزدی‌های میلیاردی و مسئولینی که در دفترهای لاکچری خود پشت درهای بسته با خواص می‌نشینند و مصاحبه فتوشاپ می‌کنند تا حقیقت را وارانه اعلام کنند چرا مردم را نامحرم می‌دانند؟
خیابانهای شهرمان پُر شده از تبلیغات زشت و تهوّع‌آور ... دریغ از یک نوشته در مورد جنگ و شهدا ... به جای فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ دزدی و اختلاس نمود پیدا کرده ... این شهر سالهاست که حال و هوای شهید و شهادت را از دست داده غرق در کُنسرت و دنیا دوستی است فرهنگ ابتذالگری و هرزگی رشد کرده به نحوی که چندین ساله مسئولین محترم در این شهر به علت رها کردن ترویج فرهنگ شهادت و وطن‌دوستی فرهنگ دنیاپرستی و غرب‌زدگی قد علم کرده ... تابلوهای زنگ زده‌ی تمثال مبارک شهدا در این سالها زیر نور خورشید رنگ باختن ... خانواده‌های شهدا ، اسرا و جانبازان فراموش شدند ... مسئولین بسیار محترم دچار آلزایمر شدید شده‌اند باکمال تأسف چیزی از امام و جهاد و شهادت به یاد ندارند ... تمام سطح شهر را بگردید به تعداد انگشتان یک دست تصویر مبارک امامِ شهدا (ره) را هم نمی‌بینی ... خداوند قادر، مسئولین اداره کننده‌ی شهر را با شهدا محشور کند ، تا در آن دنیا از خجالت «رو در رو» شدن با شهدا در عذاب مداوم باشید.
بد نیست با هم سری بزنیم به خانه و کاشانه یک جانباز آسمانی شده در بندرعباس تا یادمان نرود چنین خانواده‌هایی «دور و برمان» هستند و مسئولین و آقازاده‌هایشان دارند چطور زندگی و «ریخت و پاش» می‌کنند.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار