کد خبر: ۷۴۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 22 May 2019

رئیس‌کل سابق دادگستری هرمزگان گفت: برخی کارها به دلیل عدم شرایط مناسب شاید انجام نشد اما به‌طور حتم در آینده با حضور آقای صالحی محقق می‌شود و کاستی‌های دوران حضور بنده را رفع خواهد کرد.

دستگاه قضایی در دوره جدید به‌طور حتم ارتقا بیشتری خواهد داشت

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق اکبری صبح امروز در آئین آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری کل استان هرمزگان، افزود: اینجا آمدم تا رو به روی حضار قرار بگیرم و بگویم آنچه در کلیپ عملکردم رخ داده حاصل تلاش تمامی همکاران قضایی استان هرمزگان بوده است.

وی با بیان اینکه نقش اساسی را مجموعه همکارانم داشته‌اند، تصریح کرد: از مردم ولایتمدار، مومن و خداجو هرمزگان که در مدت شش سال حضورم در این استان همراه بوده‌اند، تقدیر و تشکر دارم.

رئیس‌کل سابق دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه همکاری نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، استاندار و مجمع نمایندگان هرمزگان مثال‌زدنی بود، اظهار کرد: امیدوارم تمامی آحاد جامعه هرمزگان کوتاهی و قصورم را ببخشند و در حد توان تلاش کردم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری با بیان اینکه بنا بر کم‌فروشی و کوتاهی نداشتم، خاطرنشان کرد: برخی کارها به دلیل عدم شرایط مناسب شاید انجام نشد اما به‌طور حتم در آینده با حضور آقای صالحی محقق می‌شود و کاستی‌های دوران حضور بنده را رفع خواهد کرد.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی در دوره جدید به‌طور حتم ارتقا بیشتری خواهد داشت.

دستگاه قضایی در دوره جدید به‌طور حتم ارتقا بیشتری خواهد داشت

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار