مدیرکل ثبت احوال استان یزد:
مدیرکل ثبت احوال استان یزد گفت: از ۲۷ هزار نفر واجد شرایط ثبت نام کارت ملی هوشمند در شهرستان اشکذر، تعداد ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۷۴۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 25 May 2019

محمدعلی مکرمی مدیرکل ثبت احوال استان یزد در دیدار با سرپرست فرمانداری اشکذر گفت: از تعداد ۲۷ هزار نفر واجد شرایط ثبت نام کارت ملی هوشمند در شهرستان اشکذر، تعداد ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده اند و باید تلاش کرد که سایر واجدین شرایط شهرستان هرچه زودتر نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نمایند.

مکرمی با بیان اینکه از ابتدای خرداد ماه ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهاد‌ها با کارت‌های ملی قدیمی امکان پذیر نیست، افزود: خدمات صرفا در مقابل ارائه کارت ملی هوشمند و یا رسید درخواست کارت ملی هوشمند مهمور به مهر ثبت احوال و یا دفتر پیشخوان صورت می‌گیرد.

مدیر کل ثبت احوال استان محدودیت در جذب نیروی انسانی را یکی از مشکلات پیش رو این سازمان در شهرستان اشکذر عنوان کرد و گفت: علی رغم کمبود نیروی انسانی، رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده توسط ثبت احوال در اولویت این سازمان قرار دارد.

هادی هادی نسب سرپرست فرمانداری اشکذر در این دیدار گفت: شهرستان اشکذر به دلیل وجود واحد‌های تولیدی و صنعتی متعدد، یکی از شهرستان‌های مهاجرپذیر استان به شمار می‌رود.

هادی نسب با اشاره به سامانه اعلام تغییر نشانی سازمان ثبت احوال خاطرنشان کرد: مراجع ذیربط می‌توانند ضمن ارائه آمار‌های مهاجرت و جابه جایی جمعیت از طریق این سامانه مطابق با قوانین سازمان ثبت احوال، مجموعه فرمانداری را در اتخاذ سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های متناسب با پدیده مهاجرت شهرستان یاری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار