کد خبر: ۷۴۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۵ 28 May 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ در ورودی اصلی بیمارستان شهید محمّدی بندرعباس در سمت راست ، محوطه‌ی بزرگی را برای فرود بالگرد آماده کرده‌اند و به فاصله‌ی بسیار کمی از دیوار خروجی بیمارستان آشیانه‌ای برای بالگرد کذایی ساخته و پرداخته‌اند.

این نکته که آشیانه‌ی بالگرد چرا در دید عمومی و نزدیک خیابان ساخته شده در حالیکه فضای کافی و مناسب در پشت محوطه برای ساخت آن وجود داشته جای تامّل دارد ولی مهمتر آن است که چرا بالگرد را در فرودگاه نگه نمی‌دارند تا مجبور به آشیانه‌سازی و هزینه تراشی و بدنما کردن بیمارستان نشوند؟
چرا مسئولین دست به کارهایی می‌زنند که اینقدر از لحاظ مالی هزینه‌بر است؟
اینکه در طول سال چند بیمار بدحال با بالگرد به این مرکز منتقل و همین بیماران چند ساعت بلا تکلیف شب تا صبح در فوریّت‌ها می‌مانند و لزوم انتقال بیمار با بالگرد را چه مرجعی تعیین می‌کند و برای جابه‌جاییِ هر بیمار با بالگرد کذائی مسئولین محترم چقدر فاکتور و هزینه می‌کنند باید شفاف سازی شود، شنیده‌ها حاکی است در این پروژه‌ی موهوم هم ، دست دکّه‌داران و بوفه‌داران پزشک در کار است.
راستی این بالگرد چند سال عُمر دارد؟ و به چه سیستم و یا سازمانی تعلّق دارد؟ و هر پرواز آن چقدر برای بیمار و بیت‌المال آب می‌خورد؟
مسئولین شریف ضمن آشیانه‌سازی و بالگردبازی چند عدد آبسردکن هم در محوطه‌ی اورژانس بیمارستان نصب کنند تا مردم و بیماران مستضعفی که بعضاً پول کرایه‌ی برگشت به خانه را ندارند مجبور به خرید آب معدنی کوچک هزار تومانی از بوفه و دکّه‌ی آقای دکتر نشوند، ضمن احترام فراوان به مرحومه فروغ فرّخ زاد که فرمودند: "پرنده مُردنی است، پرواز را به خاطر بسپار، باید به مسئولین محترم گفت: "پرواز را فراموش کن، آب سرد کن را دریاب"

تشنگی مردم بینوا و رویای پروازِ مسئولین بهداشت و درمان!
 ساخت این آشیانه علاوه بر بدنما کردن ورودی بیمارستان هزینه‌ی فراوانی را به بار آورده در حالیکه بالگرد برای سوخت‌گیری و بازبینی پس از هر پرواز باید به فرودگاه منتقل گردد!

 

تشنگی مردم بینوا و رویای پروازِ مسئولین بهداشت و درمان!
 این بزرگوار چند سالشه و به چه ارگان ، سیستمی تعلّق دارد و هربار پریدنش چقدر آب می‌خوره و قرارِه کیا باهاش بپرند؟

 

تشنگی مردم بینوا و رویای پروازِ مسئولین بهداشت و درمان!
 آشیانه‌سازی و بالگردبازی مسئولین در بیمارستان فاقد آبسردکن


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار