مهندس ارزانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان:
موقعيت جغرافيايي فولاد هرمزگان امتیاز بسیار خوبی برای سند چشم انداز توسعه فولاد در افق 1404 است که بر مزیت‌های اقتصادی این بنگاه عظيم هرمزگان افزوده است.
کد خبر: ۷۴۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 30 May 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، مهندس ارزانی در ضيافت افطاری تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و معادن استان که به میزبانی آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس به مناسبت سال رونق تولید برگزار گردید، اظهارداشت: توسعه صنعت فولاد هرمزگان با چشم‌اندازی بلندمدت در دستور كار است که البته اين مهم مستلزم مطالبه‌گری عمومی است.

 

ارزآوری و اشتغالزايی مهمترین رکن صنعت فولاد در هرمزگان است

وی با اشاره به سخنان دكتر روحاني در سال 1392 مبنی برتوليد 10 ميليون توليد فولاد در هرمزگان گفت: همه دستگاه‌ها بايد برای تحقق اين امر تلاش كنند و قطعاً با توليد اين حجم فولاد در اين استان شاهد رشد قابل توجه اقتصاد منطقه خواهيم بود.
مهندس ارزانی با تأکید بر ارز آوری و اشتغال حاصل از فعالیت مجموعه‌های فولادی استان اذعان کرد: بی‌تردید رشد و توسعه صنعت فولاد، رونق تولید، بالندگی معیشت و اقتصاد استان هرمزگان را در پی خواهد داشت و اين همان چيزی است كه رهبر فرزانه انقلاب در ابتدای سال مطرح كردند و رونق توليد را شعار سال قرار دادند.
وی در ادامه استقرار صنایع فولادی در کنار دریا را از مزیت‌های مهم این صنعت عنوان كرد و افزود: موقعيت جغرافيايي فولاد هرمزگان امتیاز بسیار خوبی برای سند چشم انداز توسعه فولاد در افق 1404 است که بر مزیت‌های اقتصادی این بنگاه عظيم هرمزگان افزوده است.
مهندس ارزانی با اشاره به شرايط ويژه كشور گفت: سياست‌های تشويقی را برای صادركنندگان در نظر بگيريم و سعی كنيم قوانين را در جهت تسهيل در صادرات و حمايت از صادركنندگان تصويب و اجرايی كنيم. وی تأكيد كرد بايد دست كسانی را كه به كشور خدمت می‌كنند و در اين شرايط سخت ارز وارد كشور می‌كنند را بوسيد و آنها را در جهت رونق توليد و صادرات تشويق كرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار