کد خبر: ۷۵۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ 03 June 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، با داغ شدن تنور انتخابات شاهد هستیم بسیاری با هدف به منظور شرکت در ماراتون کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت‌های خود استعفاء می‌دهند؛

غلامرضا نظرنژاد مدیرهماهنگی ترویج جهاد کشاورزی استان هرمزگان از سمت خود استعفا داد، نظرنژاد به منظور کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شرق هرمزگان استعفا داده است، فرماندار رودان، مدیر جهاد کشاورزی رودان، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان از جمله مهمترين سوابق نظر نژاد است.

سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی مشاور معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس در حوزه شرق هرمزگان از سمت خود استعفا داد.

محمود رئوفی از اداره کل آموزش و پرورش برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مرکز استان از سمت خود استعفا داد.

منصور آرامی از سمت‌های عضویت در هیأت عامل و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور استعفا کرد.

پرویز سالاری از عضویت در شورای شهر بندرعباس استعفا داد.

عبدالله پرتابیان فرماندار شهرستان سیریک برای کاندیداتوری در انتخابات غرب هرمزگان از سمتش استعفا کرد.

دکتر منصور فرهادی رئیس خانه نخبگان هرمزگان برای کاندیداتوری در انتخابات شرق استان از سمت خود استعفا کرد. وی ریاست شورای استان، عضویت دائم در انجمن هسته‌ای ایران را در کارنامه دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه نیز هست.

احمد جباری رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران برای کاندیداتوری در انتخابات اسفندماه مجلس از پست خود استعفا کرد. وی سابقه نمایندگی دو دوره هشتم و نهم از غرب هرمزگان در مجلس را داراست.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
فقط حاج علی علامه زاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار