گزارشی مبنی بر نشت فاضلاب از ساختمان امحاء زباله‌ی بیمارستان منتشر و با عکس و فیلم محل نشتی و جوی مسیر نشتی از دیوار ساختمان و مسیر آن تا حوضچه‌ی فاضلاب تشکیل شده منتشر گردید و شما به جای تشکّر و قدردانی از خبرنگار مربوطه به رؤیاپردازی و داستان بافی پرداخته‌اید که این فاضلاب تمیز و مشکلی نداشته و برای آبیاری فضای سبز از آن استفاده می‌شود. جواب خبرنگاری که حلّ مشکلات برایش اولویّت دارد شکایت نیست "آینه چون روی تو بنمود راست / خود شکن آیینه شکستن خطاست" بهتر است جناب رئیس عکس و فیلم‌های مربوط به زخم‌های بستر و تغییر شکل مفاصل ایجاد شده در دوره‌ی ریاستی که داشتید را شخصاً در منظر قضاوت عمومی قرار دهید.
کد خبر: ۷۵۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 04 June 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ دروغ گفتن در تمام ادیان و مذاهب و در میان تمام اقوام بشری کاری ناپسند و به دور از مقام انسانی تلقّی می‌گردد به صورتیکه به فرد دروغگو دیگر اعتماد نمی‌کنند.

در دین مبین اسلام و روایات متعددی منسوب به ائمه‌ی بزرگوار و معصومین همواره بر راستگویی و پرهیز از دروغ و فریب تأکید شده است.
در فرهنگ ملّی ایرانیان نیز دروغگویی و فریبکاری اقدامی ناپسند و مذموم می‌باشد، همچنین در کتیبه‌ی داریوش آمده است که خدایا ایران را از "دشمن، خشکسالی و دروغ محافظت بفرما" یعنی دروغگویی و رواج آنرا در جامعه به اندازه‌ی حمله دشمن و خشکسالی برای ایران خطرناک می‌داند.
در کشورهای غربی که در شیوه‌های حکومتی آنها دین از سیاست جدا می‌باشد نیز پس از تجاوز ، دروغگویی بزرگترینِ گناهان محسوب شده تا آنجا که کنگره‌ی آمریکا "بیل کلینتون" رئیس جمهور اسبق آمریکا را به جرم دروغگویی و نه رابطه‌ی نامشروع با یکی از کارکنان کاخ سفید محاکمه و مجبور به عذرخواهی از مردم آمریکا کرد.
دروغگویی از این منظر حائز اهمیّت است که فرد دروغگو با این رفتار زمینه‌ی فساد و تباهی در زیرمجموعه و جامعه‌ی خود را فراهم می‌کند و با رواج دروغگویی و کتمان حقیقت از اصلاح امور جلوگیری می‌کند.
اگر کسی در زندگی شخصی و در امور مربوط به خود دروغ بگوید نتیجه‌ی رفتار ناپسندش ممکن است فقط گریبانگیر خودش و اطرافیانش شود ولی اگر مدیران و مسئولان دروغ بگویند و جلوی اصلاح امور مربوط به زیرمجموعه‌ی خود را بگیرند ضرر و زیان حاصله به جامعه و شهروندان تسرّی پیدا می‌کند.

چرا مدیران دروغ می‌گویند؟

از چند سال قبل گزارشات متعدّدی مبنی بر ناکارآمدیِ بخش فیزیوتراپی بزرگترین بیمارستان شهر یعنی بیمارستان شهید محمدّی بندر عباس ارائه و به شکل گلایه و شکایت از طرف مردم بیان گردیده که این ضعف منجر به بروز عوارض جبران‌ناپذیری نظیر تغییر شکل دائمیِ مفاصل در بیماران بستری در بخشهای مراقبت ویژه و" افزایش زخم‌های فشاری" موسوم به "زخم بستر" و افزایش عفونت‌های ریوی و لخته شدن خون در سیاهرگ‌های پاهای بیمار (DVT) که خود می‌تواند منجر به عارضه‌ی خطرناک" آمبولی ریوی" گردد ، ارائه شده است.
همواره مسئولین مربوطه با پوشیدن و کتمان حقیقت به جای برطرف کردن این ضعف بزرگ و حلّ مسئله، آمدند صورت مسئله را پاک کرده‌اند، مثلاً رئیس بیمارستان شهید محمدی چند روز قبل، از فعّال بودن بخش فیزیوتراپی در طبقه‌ی همکف ساختمان بیماری‌های خاص از ساعت 8 صبح تا 14 با «آب و تاب» سخن به میان آورد و گزارش نموده‌اند که خانم دکتری با مدرک دکترای فیزیوتراپی در آنجا مشغول به فعّالیّت می‌باشد ولی هیچ اشاره‌ای نکرده‌اند که این خانم دکتر چه عملکردی در بخش‌های بیمارستان داشته و دست مبارکشان به چند بیمار خورده است؟
جالبه که رئیس بیمارستان پاسخگو نیست در تعطیلات 4 روزه‌ی این هفته که از امروز تا شنبه ادامه دارد بیمارستان فاقد فیزیوتراپ و بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه که اغلب بدحال و متّصل به دستگاه می‌باشند فیزیوتراپی نمی‌شوند و به جای پاسخگویی به فرافکنی می‌پردازد.
اگر راستگوید لیست کشیک فیزیوتراپهایتان در این 4 روز و روزهای تعطیل را ارائه کنید علاوه بر نبود فیزیوتراپ در روزهای تعطیل عملکرد فیزیوتراپها در سایر روزها نیز زیرسؤال بوده به گونه‌ای که بیماران بدحال بخش مراقبت‌های ویژه به جای فیزیوتراپی در سه شیفت و هر نوبت در حدّ استاندارد فقط در کسری از دقیقه مورد توجّه قرار می‌گیرند.
مردم شریف هرمزگانی چه گناهی کرده‌اند که به دلیل کاهلی فیزیوتراپ‌ها و سوءمدیریّت رئیس بیمارستان، بیمارانشان را به هنگام ترخیص با زخم بستر و تغییر شکل دائمی مفاصل تحویل می‌گیرند.
جناب رئیس بیمارستان داشتن بخش فیزیوتراپی غیرفعّال مثل داشتن امکانات آشپزی و آذوقه‌ی فراوان بدون آشپز یا با آشپز بی‌حال و بی‌حوصله است که غذای مطبوعی تحویل مشتریانش نمی‌دهد.
آیا بهتر نبود به جای تکرار و پمپاژ حرف‌های روتین خلاف واقعیت به جامعه مانند سایر گروه‌ها برای فیزیوتراپهایتان که هم حقوق و هم کارانه دریافت می‌کنند لیست کشیک و آنکالی در روزهای تعطیل تعیین می‌کردید و به ساعت کاری آنها توجّه بیشتری می‌کردید؟
آیا سلامتی مردم محروم هرمزگانی برای شما در اولویّت است؟ والّله باید اخلاقاً و شرعاً پاسخگوی تک تک زخم‌های بستر و تغییر شکل مفاصل ایجاد شده در بیمارستانی که تحت مدیریت شماست باشید.

یا گزارشی مبنی بر نشت فاضلاب از ساختمان امحاء زباله‌ی بیمارستان منتشر و با عکس و فیلم محل نشتی و جوی مسیر نشتی از دیوار ساختمان و مسیر آن تا حوضچه‌ی فاضلاب تشکیل شده منتشر گردید و شما به جای تشکّر و قدردانی از خبرنگار مربوطه به رؤیاپردازی و داستان بافی پرداخته‌اید که این فاضلاب تمیز و مشکلی نداشته و برای آبیاری فضای سبز از آن استفاده می‌شود.
جناب رئیس جواب خبرنگاری که حلّ مشکلات برایش اولویّت دارد، شکایت نیست "آینه چون روی تو بنمود راست / خود شکن آیینه شکستن خطاست" بهتر است جناب رئیس عکس و فیلم‌های مربوط به زخم‌های بستر و تغییر شکل مفاصل ایجاد شده در دوره‌ی ریاستی که داشتید را شخصاً در منظر قضاوت عمومی قرار دهید به قول امام حسین (علیه السلام) در روز عاشورا خطاب به یزیدیان که خیمه‌ها را آتش می‌زدند فرمودند: «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید»؟ شما شخصاً انسان وارسته و دینداری هستید لطفاً موافق نام خانوادگی دارید آزاده باشید و به جای فرافکنی به اصلاح مجموعه تحت مدیریت و بیمارستان شهید محمدی بپردازید.

بیشتر بخوانید؛

چرا در بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس «خطر» پسماندهای بیمارستانی جدی گرفته نمی‌شود؟

مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) تنها بیمارستان دارای دستگاه امحا زباله فعال در هرمزگان است

 توهین به مقام قُدسی نبیّ مکرّم اسلام و مقام شامخ شهدا !!

بزرگترین بیمارستان استان‌هرمزگان بخش فیزیوتراپی ندارد!؟!؟

با کلینیک فیزیوتراپی مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) آشنا شوید

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
ایکاش دستگاه دروغ سنج مخصوص مسئولین بود چه غوغایی میشد البته نیازی به دستگاه هم نیست اثبات شده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار