درحالی برخی کاربران فضای مجازی معتقدند علت جا گذاشتن ۱۰ مسافر جهرم-تهران صدور بلیط ناگهانی برای وزیر ارتباطات و خانواده او بوده است که رئیس فرودگاه این امر را تکذیب می‌کند.
کد خبر: ۷۵۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 12 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، فارس نوشت: پرواز ساعت 14 روز شنبه فرودگاه جهرم که عازم تهران بود با مشکلاتی روبه‌رو شد که گلایه برخی از مسافران را به همراه داشت. این پرواز که با هواپیمای ATR انجام می‌شود با پذیرش بیش از حد توان هواپیما روبه‌رو شده و به سبب عدم توانایی هواپیما برای پرواز در دمای بالا با وزن سنگین و به درخواست خلبان 10 مسافر

 

اما این تنها مشکل پرواز روز شنبه فرودگاه جهرم نبود؛ مشکل از آنجا شکل می‌گیرد که یکی از مسافران این پرواز آذری جهرمی وزیر ارتباطات بود که همراه با خانواده خود قصد عزیمت به تهران داشت. حالا برخی مسافران که از پرواز جا ماندند گلایه دارند که چرا یک ساعت قبل از پرواز برای وزیر بلیط صادر شده و حق بقیه در رسیدن زودتر به مقصد پایمال می‌شود؟!.

 

سر و صدای این داستان آن زمان بیرون می‌آید که یکی از کاربران معروف توییتر اینگونه می‌نویسد:

 

«فیل وزیر تلگرام در #حق_الناس هم موش زایید. ایران ایر یه پرواز ATR جهرم_تهران داره که خب این هواپیما نمی‌تونه در دمای بالا با وزن سنگین تیک‌اف کنه. 55 تا بلیط فروختن و مردم در فرودگاه حاضر شدن در همین حین آقای آذری جهرمی با خانواده خیلی سکرت از پشت گیت وارد سالن و هواپیما میشه.»سر و صدای این داستان آن زمان بیرون می‌آید که یکی از کاربران معروف توییتر اینگونه می‌نویسد:

 

این کاربر در توییتی دیگر نوشته است:

 

«تعدادی از مسافرا رو پذیرش نکردن مسافرا اطلاع ندارن که چرا پذیرش نشدن مبهوت به هواپیما نگاه می‌کرد می‌گفت، آقا من بلیط دارم و سر ساعت وارد سالن شدم بهشون گفتن هواپیما ظرفیت نداشت، اما نگفتن که جناب وزیر یک ساعت قبل از پرواز براش بلیط صادر شده و شما به خاطر وزیر پذیرش نشدین».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار