تغییرکاربری بیمارستان دولتی به بیلبورد تبلیغاتی در هرمزگان؛
مایه‌ی شرمساری است که مدیریت بیمارستان به جای انجام اولیه‌ترین خدمات به مراجعین بیمارستان به تبلیغ طلا و طلافروشی بپردازند. قابل ذکر مجدّد است که در تمام محوطه‌ی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس یک عدد آب سرد کن هم وجود ندارد. با این رویه انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور به دلیل بیکاری حضرات مدیر شاهد راه‌اندازی «دفتر ازدواج‌و‌طلاق» و «نمایشگاه اتومبیل» و ... در دفتر ایشان باشیم.
کد خبر: ۷۵۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ 14 June 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ دهه شصتی ها، کارتون «زبل خان» را به یاد دارند قهرمانی که در همه جا حضور داشت و به هر جایی سرک می‌کشید، در ابتدای کارتون هم این متن گفته می‌شد: "زبل خان اینجا ، زبل خان آنجا ، زبل خان همه جا" در روزهای اخیر مدیریت بیمارستان شهید محمدی به جای اینکه وظایف خود را خوب و درست انجام دهد ، خدمتی عجیب و بی‌‌نظیر و البته بسیار ضروری! و به جا ! برای پرسنل خود انجام داده که موجب برداشته شدن باری سنگین از دوش پرسنل بیمارستان و فراغت خاطر این بزرگواران گردیده است. خدمتی بی‌نظیر که مدیران سایر ادارات باید از آن کپی برداری و الگو بگیرند! خدمتی که فقط به ذهن خلاق جماعت پزشکان تحصیل کرده‌ شاید تاجر مآب برسد.

رئیس بیمارستان یا طلافروش مسئله این است!

مدیریت بیمارستان مشتری جورکن طلافروشی می‌شود!

 

مدیران مدبّر و متفکّر بیمارستان از فرط مشغله زیاد و یا از سربیکاری «زبل خان‌گونه» به هر جایی سرک می‌کشند. مدیریّت توانا و فهیم بیمارستان دولتی شهید محمدّی در اقدامی دور از ذهن به تبلیغ «طلا و طلافروشی» در بیمارستان پرداخته و به پرسنل خود مژده داده‌اند که می‌توانند به طلا فروشی مذکور در اطلاعیه که معلوم نیست متعلق کیست احتمالاً مالک این طلا فروشی هم یک «دکتر» می‌باشد، مراجعه و نقد یا اقساط طلا خریداری کنند!
اطّلاعیه‌های مربوط به طلا فروشی را هم در بخشهای مختلف بیمارستان نصب و در معرض دید عموم قرار داده‌اند! با شرایط اقتصادی موجود پرسنل بیمارستان لنگِ مایحتاج اوّلیه‌ی زندگیِ خود می‌باشند ، کارگرهای بیمارستان با حدّاقل حقوق امرار معاش می‌کنند، در چنین شرایطی تبلیغ طلا خریدن و طلافروشی در بیمارستان دولتی واقعاً چه هدف و مقصدی را دنبال می‌کند؟
آیا تبلیغ طلا خریدن در این شرایط پیروی از سخنان مقام عظمای ولایت و ترویج اقتصاد مقاومتی است یا کاملاً معکوس آن است؟
آیا مدیریّت بیمارستان به جای تبلیغ طلا خریدن و طلافروشی در بیمارستان دولتی که احتمالاً جُرم هم محسوب نمی‌گردد و از سوی ارگانهای نظارتی برای دستگاه دولتی بلامانع اعلام شده! بهتر نیست به نصب و راه‌اندازی یک «آبسردکن» در بیمارستان بپردازند؟
مایه‌ی شرمساری است که مدیریت بیمارستان به جای انجام اولیه‌ترین خدمات به مراجعین بیمارستان به تبلیغ طلا و طلافروشی بپردازند. قابل ذکر مجدّد است که در تمام محوطه‌ی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس یک عدد آب سرد کن هم وجود ندارد.
با این رویّه انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور به دلیل بیکاری حضرات مدیر شاهد راه‌اندازی «دفتر ازدواج‌و‌طلاق» و «نمایشگاه اتومبیل» و ... در دفتر ایشان باشیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ظاهرا سال ۹۸ سال تولد اقا زاده های خرد وکوچولو در مراکز استانهاست
اونم با امکانات دولت ومردم
روحانی مچکریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
این وسط یک کم سود بکشن روی فروش طلا

با همین پول بیان اب سرد کن بخرن برای بیمارستان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار