فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 67 کیلوانواع موادمخدر و دستگیری 37 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدردر هفته اخیر خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ 15 June 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، سردار "عزیزاله ملکی" در گفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت : ماموران انتظامی استان هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان در هفته گذشته موفق شدند،9 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 3 دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسایی و 37 تن از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، یک تن و 67 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده، افزود:این مقدار مواد کشف شده شامل 840کیلو و 380 گرم تریاک، و 222کیلو و 55 گرم حشیش ،3 کیلو و 221 گرم هروئین و یک کیلو و 864 گرم سایر مواد است.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار