اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جزئیات بهره‌مندی اصحاب رسانه از تسهیلات بیمه تکمیلی در سال ۹۸ را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۵۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ 15 June 2019

به گزارش تابناک هرمزگان روز شنبه روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، متقاضیان استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی تا ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ فرصت دارند با ثبت‌نام در سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی http://www.e-rasaneh.ir، از این تسهیلات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر بهره‌مند شوند. شرط اصلی معرفی متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات، ثبت نام در سامانه جامع رسانه‌های کشور و تکمیل اطلاعات خود در این سامانه است.

بر همین اساس، صاحبان امتیاز رسانه‌ها می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود در سامانه جامع، نسبت به ثبت اسامی خبرنگاران خود و الصاق لیست بیمه تامین اجتماعی همکاران در پنل، درخواست خود را ثبت کنند. همچنین خبرنگاران بیمه شده از سوی صندوق هنر (معرفی شده از سوی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی) و خبرنگارانی که به صورت آزاد بیمه غیر رسانه دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور و تکمیل بخش خبرنگاران، درخواست خود را ثبت کنند.
شرط اصلی استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی، داشتن بیمه پایه سازمان تامین اجتماعی بوده و بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته (۲۷ خرداد)، پس از اتمام مهلت فوق، امکان اصلاح و یا افزایش افراد متقاضی وجود ندارد و پس از آن فهرست نهایی دراختیار صندوق اعتباری هنر قرار می‌گیرد. متقاضیان پیش از این باید در سایت صندوق اعتباری هنر به نشانی honarcredit.ir به عنوان «روزنامه‌نگار» ثبت نام کرده باشند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار