مسئولین باید در حفاظت از بیت‌المال حساس و کوشا باشند؛
اگر از مقابل بیمارستان شهید محمدی گذر می‌کنید نگاهی به محوطه اورژانس 115 بیندازید. بیش از 10 عدد آمبولانس گران قیمت که شاید قیمت فعلی آنها بالغ بر 4 یا 5 میلیارد تومان باشد در زیر آفتاب بالای 40 درجه بدون پارکینگ مسقّف رها شده‌اند.
کد خبر: ۷۵۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۸ 16 June 2019

تابناک هرمزگان، حسن عباسی؛ گاه انسان در زندگی با صحنه‌هایی مواجه می‌شود که قادر به بیان و توصیف آن نمی‌باشد. می‌گویند اگر خدا از حق خودش بگذرد از حقّ و حقوق بندگانش نمی‌گذرد. زمانیکه کسی مسئولیّتی را قبول می‌کند زیر مجموعه‌اش می‌شود خانواده‌اش و اموال زیر مجموعه‌اش هم به اندازه‌ی اموال خودش عزیز و دوست داشتنی ، مگر اینکه خدای نکرده اعتقادی به حساب و کتاب و پاسخگویی در آخرت نداشته باشد. در آخرت شاید خداوند از گناهان و کاستی‌های بنده‌اش در مورد خودش بگذرد ولی از حق النّاس و حقوق بندگانش نمی‌گذرد.

اگر از مقابل بیمارستان شهید محمدی گذر می‌کنید نگاهی به محوطه اورژانس 115 بیندازید. بیش از 10 عدد آمبولانس گران قیمت که شاید قیمت فعلی آنها بالغ بر 4 یا 5 میلیارد تومان باشد در زیر آفتاب بالای 40 درجه بدون پارکینگ مسقّف رها شده‌اند.
این آمبولانسها با پول نفت و گاز این ملّت تهیّه و در اختیار دانشگاه گذاشته شده است تا به مردم در مواقع اورژانس و ضروری خدمات بدهند ولی به دلیل رها شدن آنها به طور شبانه‌روزی در مقابل هوای بسیار گرم و شرجیِ بندر عباس عمر این آمبولانسها و کارایی‌اشان بسیار کاهش می‌یابد.
مسئولین محترم مطمئناً برای اتومبیلهای شخصی خود در خانه و محل کار پارکینگ تدارک دیده‌اند پس چرا این حساسیّت را در مورد بیت‌المال ندارند؟
آیا چند میلیارد آمبولانس رها شده در زیر آفتاب مستقیم بندرعباس دلیلی جز بی‌برنامگی و بی‌مسئولیّتی دارد؟
خوب است برای تمام این آمبولانس‌های گران قیمت چند صد میلیونی پارکینگ مسقّف تهیّه و از آمبولانسهای غیر فعّال با پوشاندنشان با چادرهای مخصوص در مقابل شرجیِ هوا محافظت شود.
مسئول محترمی که اگر کولر گازی اتاقت دو دقیقه کار نکند زمین و زمان را به هم می‌ریزی و اگر برای اتومبیل شخصیت پارکینگ مسقّف پیدا نکنی پشت میزت حاضر نمی‌شوی کاش درصدی ناچیز هم در مقابل بیت المال زیر مجموعه ات حساسیّت و وسواس داشتی یقین بدانید تخریب این اموال و عواقب ناشی از آن شاید از دید مسئولین بالادستی شما و دستگاه قضایی پنهان بماند ولی از دید "خدا" و بندگان خدا پنهان نمی‌ماند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
اینها آمبولانس های رهاشده به امان خدانیستند!!!!

اینها همان حداقل های هستند،که درطی شبانه روز به شهروندان شریف ،مصدومان حوادث پیاپی ،وظایف گاها خارج ازوظیفه خودهم انجام میدهند، درود به شرفشان ،که شبانه روز درمیادین روزگارپراز
حوادث بیشمارحضوری چشمگیر
دارند؛
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
بله متاسفانه بعلت نبودن نظارت بردستگاه های اجرایی استان هرمزگان
و عدم دلسوزی مدیران همیشه شاهد خسارات جبران ناپذیری به سرمایه این مردم صبورومطلوم بوده ایم
بله در حیاط همین اداره سایبان ازبیت المال برای خودروهای شخصی پرسنل نصب شده ولی برای اموال عمومی و دولتی نه
ان شاالله که با دیدن این کلیپ توسط مدیران ناظرو استاندار و بازرسی کل استان هرمزگان برخورد لازم صورت بپذیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
 اينا رها نشدن قطعا همه جي درسته وتحت كنترله واينكه امبولانسها دارن افتاب ميكيرن ناراحتي ما مردم از اين موضوع باعث خراب شدن اين امبولانسها ميشه وقطعا تقصير ما مردمه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
اره متاسفانه آمبولانس ها ی گران قیمت توی این شرایط اقتصادی مملکت زیر آفتاب توی این هوای شرجی رها شده اند و ب مرور زمان دچار پوسیدگی میشوند متاسفانه رئیس مرکز اورژانس هر روز میاد و میره و می بینه ولی هیچ کاری انجام نمیده .که جای فکر و تامل دارد .ما مردم باید اقدام عملی انجام بدیم وگرنه مسولین ب فکر منافع خودشون هستن .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
آمبولانسهای گران قیمت واقعاً دارند زیر آفتاب و هوای شرجی پوسیده می‌شوند . چرا مسولین اورژانس۱۱۵ همینطور که بفکر جیب خودشان (حقوق و مزایا) هستند به این امبولانسها اهمیت نمی‌دهند و براشون مهم نیست . جالبتر اینجاست سایه بان با پول بیت المال زدن بجای آمبولانس ها ماشینهای شخصی خود را پارک کرده‌اند .ماشین رئیس اورژانس پارکینگ اختصاصی دارد اما آمبولانسهای میلیاردی در زیر آفتاب هستن واقعاً جای تأسف دارد اونهم در این شرایط تحریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار