رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین با اشاره به کاهش قیمت مرغ با ورود مرغ منجمد به بازار گفت: هم اکنون مرغ منجمد با قیمت مصوب دولت به صورت گسترده در بازار تهران در میدان بهمن و برخی مراکز تعیین شده از سوی دولت در شهرستان ها عرضه می شود.
کد خبر: ۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ 24 February 2015

به گزارش مهر، حسن میرزایی با اشاره به نواسانات قیمت در روزهای اخیر در بخش مرغ در کشور اظهار داشت: کنترل قیمت مرغ تابع عرضه و تقاضا از سوی واحدهای مرغداری است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین افزود: با توجه به افزایش قیمت مرغ طی روزهای اخیر در سطح کشور، دولت با اتخاذ سیاست هایی زمینه ورود مرغ منجمد و عرضه گسترده آن را در بازار فراهم کرد و این مسأله باعث کاهش قیمت طی روزهای اخیر شد.

ورود مرغ منجمد به بازار برای کنترل قیمت

وی ادامه داد: هم اکنون مرغ منجمد با قیمت مصوب دولت به صورت گسترده در بازار تهران در میدان بهمن و برخی مراکز تعیین شده از سوی دولت در شهرستان ها عرضه می شود و در این زمینه جای نگرانی برای شهروندان وجود نخواهد داشت.

میرزایی اضافه کرد: قیمت مرغ بر اساس برخی شرایط تا مبلغ 8200 تومان نیز افزایش پیدا کرد اما با راهکارهای اندیشیده شده از سوی دولت و ورود مرغ منجمد به بازار هم اکنون قیمت مرغ تا مبلغ 7400 تومان کاهش پیدا کرده است

شهروندان شکایات خود را به اداره صنعت منتقل کنند

این مسئول عنوان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت روزانه بر واحدها عرضه مرغ در سطح شهرستان ورامین حاضر شده و بر اساس فاکتور خرید و رعایت سود منصفانه، فعالیت این واحدها را مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی بیان داشت: در صورت بروز تخلف از سوی مراکز توزیع مرغ منجمد و گرم، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره تعزیرات حکومتی بدون هیچ چشمداشتی به متخلفان برخورد خواهند کرد.

میرزایی با اشاره به این نکته که شهروندان می توانند شکایات خود را به  اداره صنعت و معدن منتقل کنند گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین به شکایات رسیده از سوی شهروندان رسیدگی و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار