نخستین جلسه کمیته امور مجامع و حسابرسی داخلیِ مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 27 June 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مظفری در این جلسه ، ایجاد کمیته امور مجامع و حسابرسی داخلی را طرحی ارزشمند و ضروری ارزیابی کرد. و سلامت مالی ، ارتقاء کیفیّت و سودآوری و اتّخاذ راهبردی جامع برای شفّافیّت مالی سازمان ها را محور های اصلی فعالیت این کمیته عنوان كرد.

دکتر مظفری با اشاره به نقش سیاست گذاری و نظارتی سازمان منطقه ی آزاد کیش بر ضرورت تقویت فعالیت های بخش خصوصی تاکید کرد و گفت : سازمان منطقه آزاد کیش  ضمن انجام نقش نظارتی خود به عنوان نماینده دولت در منطقه آزاد کیش تلاش می کند تا بخش عمده طرح های عمرانی و توسعه ای با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این جزیره اجرایی شود و برای تحقق این اهداف کمیته امور مجامع و حسابرسی داخلی نقش مهم و حساسی برعهده خواهد داشت.
دکتر آخوندی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان نیز وجود این کمیته را در راستای تبیین ضوابط و بهبود فرآیندها» مهم و اساسی عنوان کرد  و آن را یکی از مهمترین ابزارهای شفّافیّت مالی و پیاده سازی استانداردهای بین المللی برشمرد.
بر اساس این گزارش محمّد ثاقب­فرد مدیر امور مجامع و حسابرسی داخلی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تأکید بر این که این سازمان در دوره­ی جدید مدیریّتی ، نخستین منطقه­ی آزادی است که از چنین کمیته­ای بهره­مند می­شود از  پیگیری ها و حمایت های  دکتر مظفّری در جهت ایجاد این کمیته قدردانی کرد.
در ادامه عبدی، مشاور تحقیقات راهبردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به نقش مهم و کلیدی  کمیته­ی حسابرسی در کنار کمیته­ ریسک، اظهار داشت : این کمیته می­تواند هم­زمان دو مسئولیت مهم نظارت و ارائه پیشنهاد را در سازمان عهدار بوده و به خوبی اجرا کند.
در این جلسه  که با ده مصوبه به پایان رسید ، دیگر اعضای کمیته­ امور مجامع و حسابرسی داخلی، معرفی و پیشنهاداتی برای تکمیل فرآیند برگزاریِ کیفی ­تر جلسات ارائه شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار