نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ضمن بیان اینکه با پشت‌میزنشینی نمی‌توان ریشه فقر را در جامعه خشکاند، گفت: میز مسئولان باید محل خدمت به مردم باشد اگر غیرازاین بود مصیبت جامعه است.
کد خبر: ۷۵۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 30 June 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی شامگاه شنبه در جمع مسئولان و قشرهای مختلف مردم دامغان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه فقر در جامعه با پشت‌میزنشینی مسئولان رفع نمی‌شود و این میز باید محل خدمت به مردم باشد، ابراز داشت: اگر مسئولان اعتبارات دولتی را خرج میز خود کنند دیگر اعتبار و بودجه‌ای برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی باقی نخواهد ماند.

وی ضمن بیان اینکه ملت ایران با شعار خواستن و می‌توانیم توانستند پیشرفت کنند و اکنون نیز باید این راه را ادامه دهند، افزود: دو واژه امید و می‌توانیم، رشد و توسعه کشور تداوم خواهد یافت و نگرانی از هیچ‌چیز نگران وجود ندارد.
امام‌جمعه بندرعباس بابیان اینکه متأسفانه غرب‌زده‌ها و رژیم پهلوی بیشترین ضربه را به ملت ایران وارد کردند، ابراز داشت: برای کشور ما ننگ است که محصولاتی چون تخم‌مرغ و کَره را از کشورهای دیگر چون چین وارد کنند و چرا نباید از محصولات و تولیدات داخلی استفاده کنیم.
نعیم‌آبادی بابیان اینکه در سال رونق تولید نباید با کثرت تولید مواجه باشیم، در ادامه تصریح کرد: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب می‌بایست تلاش مضاعف در دستور کار مسئولان و مردم قرار گیرد و از این جریان و مقوله نباید غافل شد زیرا اتکا به تولیدات داخلی می‌تواند ما را از وابستگی به دیگر کشورها رهایی بخشد.
وی افزود: توانمندی‌های ملت ایران در جهان زبان‌زد است و هرکجا نیروهای بومی و محلی به کمک مسئولان شتافتند شاهد توسعه، پیشرفت و آبادانی باشیم لذا نباید از ظرفیت مردمی غفلت کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار