معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: در چند ماهه اخیر حدود ۷۰ میلیارد تومان در بندر چمخاله سرمایه‌گذاری شده که توسعه و راه‌اندازی آن موجب رونق و توسعه گردشگری دریایی می‌شود.
کد خبر: ۷۵۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ 02 July 2019

 

تابناک / علی خدمتگزار صبح امروز در همایش نخبگان رسانه‌ای استان گیلان با اشاره به قدرت رسانه‌ای داشت: کشور ایران از 5 هزار و 800 کیلومتر نوار ساحلی در شمال و جنوب برخوردار است و در این راستا فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمندی اجرایی شده است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه 900 کیلومتر نوار ساحلی دریاچه خزر متعلق به کشور ایران است خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظرفیت‌سازی‌ها، اقدامات خوبی در بنادر شمالی از جمله بندرانزلی در حال انجام است.

وی به ساخت برخی امکانات و تجهیزات اساسی در بنادر اشاره کرد و ابراز داشت: فعالیت‌های متعددی از جمله روند تخلیه و بارگیری در بندرانزلی روز به روز در حال افزایش است که این اقدامات جهت پایداری و توسعه بندرانزلی و بنادر مؤثر است.

 

خدمتگزار به ضرورت و اهمیت جذب سرمایه‌گذار جهت ایجاد اشتغال پایدار در بنادر و افزایش سرمایه‌گذاری تأکید کرد و افزود: اکنون 60 تا 70 میلیارد تومان در بندر چمخاله سرمایه‌گذاری شده که توسعه و راه‌اندازی این بندر موجب رونق و توسعه گردشگری دریایی می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: استان گیلان از ظرفیت رسانه‌ای خوبی برخوردار است و امروز خبرنگارانی در این استان داریم که با کمترین امکانات و بهره‌مندی‌ها اما به صورت تمام وقت و با حداکثر توان جهت انتشار اخبار و کار رسانه فعالیت دارند.

کریم خورسندی با اشاره به ضرورت ایجاد یک رقابت سالم رسانه‌ای خاطرنشان کرد: فضای رسانه‌ای و رسانه‌های مکتوب در استان گیلان در سطح نخست تا دوم قرار دارند و در این راستا 310 نشریه در این استان مجوز انتشار دارند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: بند چمخاله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار