در راستای حفظ اصل مشتری مداری و هماهنگی بیشتر جهت ارائه خدمات مطلوبتر به مسافرین محترم پروازی، رؤسای ایستگاه‌های این شرکت با حضور در سالن اجتماعات هتل آریان کیش به بررسی مسائل مختلف و تبادل نظر پرداختند. 
کد خبر: ۷۶۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ 07 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی کیش، در راستای حفظ اصل مشتری مداری و هماهنگی بیشتر جهت ارائه خدمات مطلوبتر به مسافرین محترم پروازی، رؤسای ایستگاه‌های این شرکت با حضور در سالن اجتماعات هتل آریان کیش به بررسی مسائل مختلف و تبادل نظر پرداختند. 

خانم شرفبافی؛ نائب رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت نیز از طریق ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور پیدا کرده و نقطه نظرات رؤسای ایستگاهها را مورد توجه قرار دادند.
از مهمترین موارد قابل ذکر در جلسه، می توان به طرح مشکلات موجود، انجام برنامه ریزی لازم در خصوص به حداقل رساندن تأخیرات پروازی در ایستگاهها، اجرای دستورالعمل های صادره سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص حقوق مسافرین پروازهای داخلی در زمان بروز تأخیرات و ابطال پرواز، شفاف سازی نرخ بلیط و خدمات هوایی و تکریم ارباب رجوع اشاره نمود.
انتهای پیام/*

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار