با اعلام آیت‌الله نعیم‌آبادی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده به عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در استان هرمزگان معرفی شد.
کد خبر: ۷۶۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 12 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، امروز آخرین نماز جمعه بندرعباس به امامت آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی برگزار و وی از نمایندگی ولی‌فقیه در استان هرمزگان خداحافظی کرد.

وی در بخش پایانی خطبه نماز جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده را نماینده جدید ولی‌فقیه در استان هرمزگان معرفی کرد.
در کارنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده، سرپرستی جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه هرمزگان، مدیرکلی اوقاف و امور خیریه هرمزگان، مشاور فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مدیر حوزه علمیه خواهران بندرعباس و مدرسی حوزه و دانشگاه دیده می‌شود.
آیت‌الله نعیم‌آبادی، پس از ۲۹ سال، هفته آینده از سنگر امامت جمعه شهرستان بندرعباس و نمایندگی ولی در استان هرمزگان خداحافظی می‌کند.
آیت‌الله نعیم‌آبادی ۷۵ ساله، چهار سال از عمرش را پشت میله‌های زندان ساواک گذراند و پس از انقلاب به امامت جمعه شهرستان دامغان منصوب شد و در ۱۳ آذر ۱۳۶۹ با حکم مقام معظم رهبری، نمایندگی ولی‌فقیه در استان هرمزگان را عهده‌دار شد.
وی، نمایندگی مردم استان هرمزگان را در دوره سوم و چهارم مجلس خبرگان رهبری بر عهده داشته است.
از خدمات برجسته وی می‌توان به همت و تلاش برای ساخت ۴۰۰ مسجد در هرمزگان، ایجاد بنای مسجد جامع بندرعباس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مساجد جهان اسلام، تأسیس و ساخت حوزه‌های علمیه و تألیف ۷۸ کتاب اشاره کرد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار