شرکت سیمان هرمزگان در صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ماهه، برای هر سهم سود ۵۵۲ ریالی محقق کرد.
کد خبر: ۷۶۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۲ 17 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، سیمان هرمزگان در اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت۱۳۹۸ برای هر سهم سود ۵۵۲ ریالی محقق کرد.
این شرکت سود عملیاتی را ۲۵۰میلیارد ریال، سود خالص را ۲۹۹ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۵۷۷میلیارد ریال اعلام کرد.
«سهرمز» در این گزارش اعلام کرده است که در این دوره مالی یک میلیارد و ۶۱۴میلیون و ۷۱۷هزار تن سیمان به مبلغ یک هزار و ۶۱۴میلیارد و ۷۰۴میلیون ریال به فروش رسانده و سود ناخالص شناسایی شده از این محل را ۴۵۷میلیارد و ۳۳۲میلیون ریال اعلام کرده است. گفتنی است؛ برای دوره مالی ۶ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ پیش بینی شده است فروش شرکت به ۳هزار و ۳۴۹میلیارد و ۴۹۸میلیون ریال برسد.
«سهرمز» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که براساس مصوبه ۱۱تیر۱۳۹۸ انجمن صنفی صنعت سیمان مجوز افزایش ۳۷درصدی نرخ محصولات سیمانی صادر شده است بنابراین با توجه به اینکه هنوز مجوز این نرخ از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده گان صادر نشده است این افزایش نرخ برروی محصولات اعمال شده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار