کد خبر: ۷۶۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 20 July 2019

مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تمجید از درخشش هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفت: زیرساخت‌های هندبال این شهر در سطح ملی و بین‌المللی است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز در بازدید از باشگاه هندبال فرازبام دهدشت اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در استان ما مجموعه خصوصی چون فرازبام خائیز دهدشت وجود دارد که با داشتن نیروی انسانی قوی و با ایجاد صمیمیت و همدلی باعث پیشرفت ورزش شهرستان و استان خواهد شد.
محمود مومن نسب گفت: فراهم سازی محیطی مناسب برای ایجاد اوقات فراغت و انجام ورزش قهرمانی از سوی یک مجموعه خصوصی قابل تقدیر است.
مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش به عنوان یکی از مقوله‌هایی که در قانون اساسی که در بخشی از اصل دوم آن با عنوان آموزش و پرورش و تربیت بدنی از آن یاد شده است نشانگر این است که این مقوله چه جایگاه والایی و ارزشی در در جامعه ما دارد.

زیرساخت‌های هندبال دهدشت در سطح بین‌المللی است


مومن نسب تصریح کرد: امروز که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی افرادی را دیدم که از این مجموعه و تیم فرازبام دهدشت یاد می‌کنند باعث خوشحالی است در منطقه‌ای که با تمام کمی و کاستی‌ها این مجموعه توانسته است نام دهدشت را به واسطه ورزش هندبال  بر سر زبان‌ها بیاورد.
وی گفت: همه زیرساخت‌های موجود در این مجموعه که امروز به چشم خود دیدم نشان از یک آکادمی در سطح ملی و حتی بین المللی است که شاید سال‌های سال مجموعه‌های دولتی نتوانند چنین ظرفیتی را ایجاد کنند.
این مسؤول با تشکر از عوامل فرازبام دهدشت افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد که تمام وقت خود و خانواده خود را در خدمت مردم استان قرار داده است از دیدگاه بسیار خوبی مجموعه‌های ورزشی برخوردار است و انشاءالله به یاری این مجموعه خواهد شتافت.
همچنین مجید پارسایی مدیرعامل مجموعه فرازبام خائیز دهدشت با تشریح عملکرد این مجموعه در سال‌ها اخیر و با تقدیر از استاندار سابق و مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: این عزیزان همواره یاریگر این باشگاه بودند و امید است استاندار که سابق مدیریتی درخشانی دارند نیز این مجموعه را همراهی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار