گزارش تصویری از حضور سرزده مدیر منطقه:
مدیر منطقه هرمزگان به صورت سرزده در جمعه گرم و شرجی تیرماه به این انبار رفت و از نزدیک درباره مسائل و مشکلات شغلی با کارکنان زحمتکش انبارنفت به گفتگو نشست.
کد خبر: ۷۶۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 21 July 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه هرمزگان، با توجه به افزایش سه برابری حجم دریافت و ارسال فرآورده در انبار نفت شهید رجایی بندرعباس و اهمیت تامین حداکثری رفاه شغلی کارکنان، عبدالله احمدی کمرپشتی، مدیر منطقه هرمزگان با حضور در انبار نفت شهید رجایی بندرعباس یک روز تعطیل خود را در کنار کارکنان زحمتکش این انبار نفت سپری کرد و از نزدیک با درخواست ها ، پیشنهاد ها و گلایه های کارکنان آشنا شد.

در این بازدید که حسین علیزاده رئیس انبار نفت، محمد ربیعی رئیس تامین و توزیع و ملازاده صادقیون رئیس روابط عمومی ، مدیر منطقه را همراهی می کردند وی در هوای گرم و شرجی با حضور در همه واحدهای عملیاتی انبار نفت موارد مطرح شده توسط کارکنان را بررسی و دستورات لازم صادر نمود.

مدیر منطقه هرمزگان ضمن بازدید از امکانات رفاهی تهیه شده در انبار نفت شهید رجایی بندرعباس برای رانندگان زحمتکش نفتکش ها، از ساختمان استراحتگاه، حمام و سرویس های بهداشتی و آشپزخانه طبخ غذای آنان بازدید کرد و  برای بهبود کیفیت خدمات به رانندگان نفتکش به پیمانکاران بهره بردار تذکرات لازم را ارایه داد.

وی همچنین با حضور در واحد توزیع بار و صحبت با رانندگان حاضر، از نزدیک گلایه های آنان را شنید و قول داد بزودی برای رفاه حال مراجعان سیستم نوبت دهی انبار نفت شهید رجایی بندرعباس مکانیزه شود.
مدیر منطقه هرمزگان همچنین در محل ساختمان جدید H.S.E  نیز حضور یافت و آخرین روند نوسازی و تجهیز ساختمان را بررسی کرد.
عبدالله احمدی کمرپشتی در بازدید از آزمایشگاه کنترل کیفیت فرآورده به برخی نکات درباره دریافتی متفاوت حقوق کارکنان پیمانکاری، اقدامات منطقه در اولویت بخشیدن به استفاده همکاران عملیاتی از خدمات رفاهی و تجهیز واحدها به لوازم رفاهی مناسب اشاره کرد.
گفتنی است بخش کنترل عملیات مخازن نیز از نگاه مدیر منطقه دور نماند و حضور وی در ظهر روز جمعه و دمای هوای کمی کمتر از ۵۰ درجه سانتیگراد موجب بهت و خوشحالی کارکنان شد.
مدیر منطقه هرمزگان در این بازدید کلیه نکات طرح شده توسط کارکنان را بررسی و برای تصمیم گیری کارشناسی دستور جلسه ای با حضور روسای واحدهای ذیربط را صادر کرد.
گفتنی است از ابتدای سال جاری تاکنون این نهمین حضور مدیر منطقه در بین کارکنان انبار نفت شهید رجایی و رانندگان نفتکش هاست که در اثر این حضور و پیگیری های بعدی بسیاری از مشکلات طرح شده ساماندهی و مرتفع شده است.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار