رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت : ۶ هتل پنج ستاره در مازندران احداث می شود.
کد خبر: ۷۶۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 31 July 2019

 معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت : ۱۱۰ طرح گردشگری شامل ۵۴ هتل که ۶ هتل آن ۵ ستاره است تا 2 سال آینده در مازندران اجرا و تکمیل می شود.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز مازندران ، علی اصغر مونسان دیشب در حاشیه افتتاح یک مجموعه گردشگری در شهرستان محمودآباد با اشاره به اجرای ۱۱۶ پروژه گردشگری در مازندران افزود: این طرح ها اکنون با بیش از ۱۶هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در قالب پرداخت تسهیلات حمایتی به سرمایه گذاران بخش خصوصی درحال اجرا است.

وی با بیان اینکه با وجود گردشگر پذیر بودن مازندران و ورود میلیونی مسافر به این استان، وجود هتل های ۵ ستاره از نیازهای جدی استان است گفت: با هدف گذاری که برای طرح های گردشگری در مازندران انجام شده، بیش از ۵۰ طرح تا پایان دولت یازدهم تکمیل و افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه توسعه گردشگری دریایی اکنون به عنوان یک ضرورت و مطالبه گردشگران و مسافران به مازندران تبدیل شده گفت: ایجاد چندین اسکله تفریحی و طرح های اقامتی دریایی نیز در قالب از طرح های سرمایه گذاران درحال بررسی و به زودی با پرداخت تسهیلات حمایتی اجرا خواهد شد.

مونسان خاطر نشان کرد: اکنون با توجه به وضعیت اقامتی که در سال های اخیر در مازندران به آن توجه شده، ظرفیت سازی خوبی در استان انجام شده و درحال حاضر توسعه برنامه های گردشگری و سرگرم کننده تفریحی باید در برنامه های توسعه ای استان از سرمایه گذاران قرار گیرد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار