کد خبر: ۷۶۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ 05 August 2019

تصمیم اخیر استاندار هرمزگان در تغییر معاونت سیاسی فرمانداری شهرستان پارسیان موجب ایجاد نگرانی در میان مردم شهرستان پارسیان شده است.
سوال اساسی این است که در مورد شهرستانی که طی سالیان اخیر بر سر موضوع انتزاع  در اصطکاک با همسایه شمالی خود شهرستان لامرد استان فارس به سر برده است چرا اکنون باید شاهد حضور کسی در معاونت سیاسی فرمانداری باشد که پیش از این سمت شهردار شهر خوزی شهرستان لامرد را داشته است.
ضمن آنکه چندی پیش شخصی را نیز به سمت بخشدار مرکزی شهرستان گماردند که او نیز اصالتا از شهرستان شمالی و فارسی است.
معاونت سیاسی پیشین فرمانداری از نیرو‌های بومی و دارای مقبولیت اجتماعی بود و با همراهی و همکاری دو فرماندار پیشین توانسته بود فضای منطقه را به دور از تنش و آرام نگه دارد.
شایسته بود اگر قصد بر جابه جایی ایشان بود یکی از نیرو‌های بومی شهرستان یا استان جایگزین می‌شد.
در شرایطی که مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان نظام را متحمل می‌شوند شایسته نیست با چنین تصمیمات خلق الساعه‌ای بدون بررسی پیامد‌های اجتماعی آن فضای یاس و ناامیدی ایجاد کرد.
استاندار محترم جناب آقای همتی و معاون سیاسی و امنیتی ایشان جناب آقای میرزاد خود منتصب دولت تدبیر و امید هستند. اکنون تصمیمی گرفته اند که نسبتی با هیچ تدبیر و امیدی ندارد.
از سویی سکوت نمایندگان استان و به خصوص نماینده غرب استان آقای شریفی سوال برانگیز است. آیا این اتفاقات با هماهنگی آن‌ها انجام گرفته است؟ در صورتیکه که جواب مثبت است چگونه می‌خواهند مردم را توجیه کنند و در صورتیکه پاسخ منفی است چرا هیچ اعتراض و فریادی از آن‌ها بلند نمی‌شود؟ لطفا به مردم پاسخ دهید.
منبع: ندای هرمزگان
انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار