کد خبر: ۷۶۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 06 August 2019

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مدیران باید پیش از پیگیری قانونی در موارد اختلافی با رسانه ها، پاسخگویی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا مازندران، عباس زارع امروز دوشنبه در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه مدیران باید پیش از پیگیری قانونی  در موارد اختلافی با رسانه ها، پاسخگویی را در دستور کار خود قرار دهند، اظهار کرد: مدیران از لحاظ قانونی باید پاسخگوی رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی و جهت تنویر اذهان عمومی باشند.

وی تصریح کرد: رسانه ها نقد منصفانه از عملکرد مدیران داشته باشند و مدیران نیز از این رویه استقبال کنند تا زمینه توسعه و پیشرفت استان فراهم شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران با اعلام این که در مازندران حدود ۵ هزار و ۵۰۰ رسانه فعالیت دارد که حدود ۹۰ درصد آن ها در حوزه فضای مجازی کار می کنند، گفت: استان ما در حوزه رسانه رتبه دوم کشور را دارد و متناسب با این جایگاه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

زارع همچنین در مورد جشنواره مطبوعات و هدیه روز خبرنگار خاطر نشان کرد: برنامه هفته خبرنگار از ۱۴ مرداد شروع شده و تا ۲۰ مرداد ماه ادامه خواهد داشت که جشنواره تجلیل از خبرنگاران در قالب استانی ۱۹ مرداد ماه در محمود آباد برگزار می شود و در این جشنواره از خبرنگاران و پیشکسوتان رسانه استان تجلیل می شود.

وی یادآور شد: جشنواره تجلیل از خبرنگاران ساری نیز ۱۷ مرداد ماه با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران برگزاری جشنواره های متعدد و بیمه خبرنگاران را از برنامه هایش اعلام کرد و افزود: مازندران حدود ۶۰۰ خبرنگار دارد که 4 هزار و ۵۷۵ صفحه مجازی از استان در سایت وزارت ارشاد ثبت شده و از این تعداد هزار و ۵۳۵ کانال تلگرامی، ۱۷۶ صفحه اینستاگرام و مابقی سایر فضای مجازی است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار