درگیری اراضی نیروی هوایی جان ۲ نفر به نامهای محمدعلی منجمیان و مهدی احمد پور اهل فریدونکنار را گرفت و ۴ نفر را زخمی و روانه بیمارستان کرد . حکایت دیگر اینگونه بیان شده است که عده‌ای از اجیر شدگان یک زمین خوار معروف سرخ رودی طبق یک برنامه از پیش تعیین شده با در دست داشتن انواع سلاح سرد به حریم پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محمود آباد تعرض و با پرسنل این پادگان درگیر شدند
کد خبر: ۷۷۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ 10 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، متاسفانه درگیری اراضی نیروی هوایی و شهرک قصر دریا بیشه کلا جان ۲ نفر را گرفت و ۴ زخمی را روانه بیمارستان کرد .

بر اساس این گزارش، یک حکایت حاکی از آن است که به دلیل اجراء احکام رای دادگستری نسبت به اجرا حق شهرک قصر دریا ، نیروی هوای از اجرا حکم ممانعت کرده و با هماهنگی های قبلی به سمت ماموران و صاحب اراضی شهرک قصر دریا تیراندازی کردند که متأسفانه تعدادی از کارگران شهرک قصر نا خواسته مورد اثابت گلوله قرار گرفتند که متاسفانه دو نفر از آنها که اهل فریدونکنار بودند، جان سپردند و ۴ نفر راهی بیمارستان شدند.

حکایت دیگر اینگونه بیان شده است که عده‌ای از اجیر شدگان یک زمین خوار معروف سرخ رودی طبق یک برنامه از پیش تعیین شده با در دست داشتن انواع سلاح سرد به حریم پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محمود آباد تعرض و با پرسنل این پادگان درگیر شدند که منجر به ضرب و شتم و زخمی شدن تعدادی از کارکنان و سربازان ارتش شد.

به هر روی متاسفانه این اتفاق تلخ رخ داده و مسئولان ذیربط مجدانه در تلاشند تا عاملان این حکایت تلخ را به سزای اعمالشان برسانند .

فیلم درگیری خونین در محمودآباد


توضیحات معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در خصوص تیراندازی در محمودآباد

اعزام تیم حقیقت‌یاب استاندار مازندران به محمودآباد

پس از حادثه تیراندازی صبح امروز در محمودآباد که منجر به کشته شدن دو فریدونکناری شد، حسین زادگان استاندار مازندران بلافاصله برای برقراری آرامش در محل حادثه و استقرار نیرو به جهت پیشگیری دستورات لازم را صادر و تیم حقیقت‌یابی را به محل وقوع جرم اعزام نمود.

 

با عاملان حادثه محمودآباد به شدت برخورد می‌شود

استاندار و رئیس شورای تامین استان مازندران گفت: با عاملان حادثه درگیری روز شنبه شهرستان محمودآباد به شدت برخورد خواهد شد.

احمد حسین زادگان عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز همدردی با خانواده کشته‌شدگان این حادثه افزود: نشست شورای تامین استان به صورت فوق العاده با حضور همه اعضا برای بررسی ابعاد این حادثه تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: در نشست شورای تامین استان مازندران ضمن تاکید بر برخورد شدید قانونی با عاملان این حادثه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، مسوول بررسی ابعاد این حادثه شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت: همچنین معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی به نیابت از استاندار مازندران در نشست شورای تامین شهرستان محمودآباد برای بررسی ابعاد حادثه حضور داشت.

وی بیان کرد: همه ابعاد این حادثه از سوی مسوولان استانی بررسی و با عاملان و مقصران آن نیز به شدت برخورد می‌شود.

در پی صدور رای قطعی دستگاه قضایی استان مازندران مبنی بر آزادسازی بخشی از زمین‌های مربوط به پایگاه هوایی ارتش در حاشیه روستای بیشه کلا در بخش سرخرود شهرستان محمودآباد به نفع ساکنان منطقه، ماموران پایگاه هوایی به سمت مردم و ماموران مجری این حکم تیراندازی کردند که در این حادثه دو نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند..

 

اختلاف بر سر زمین

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت وگو با فارس، با تأیید این خبر گفت: درگیری به علت اختلافات بر سر زمین بوده است.

نتیجه را اعلام می‌کنیم

سرهنگ سیدحسن ابوترابی رئیس اداره روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با تأیید کشته شدن 2 شهروند مازندرانی در درگیری با نیروهای پادگان نیروی هوایی ارتش در محمودآباد، از برگزاری جلسه ویژه با حضور یکی از فرماندهان ارتش برای بررسی هرچه بیشتر این موضوع خبر داد و گفت: پس از بررسی موضوع نتیجه را اعلام می‌کنیم.

عوامل و خاطیان این حادثه دستگیر شدند/ ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان و مصدومان

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در پی تنش به‌وجود آمده در اجرای رأی قطعی دستگاه قضایی در حوزه سرخرود متأسفانه این اقدام منجر شد یگان فرودگاه بیشه‌سر اقدام به تیراندازی به سمت معترضان کند.

حسین حسن‌نژاد افزود: در این حادثه 2 نفر جان باختند و 4 نفر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: بلافاصله بعد از این اقدام شورای تأمین استان به ریاست استاندار برای بررسی دقیق وارد جلسه شدند و عوامل و خاطیان این حادثه دستگیر شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان کرد: دستگاه قضایی نیز با بررسی دقیق موضوع در این زمینه برخورد قاطع خواهد داشت.

این مسؤول ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان و مصدومان گفت: با عوامل این ماجرا برخورد قانونی منسجم خواهد شد.

حسن‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: این ماجرا ناشی از اجرای رأی قضایی بوده و ارتباطی با مباحث زمین‌خواری و سیاسی ندارد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
اثابت؟توی فیلم دارند به سمت ماموران سنگ اندازی میکنند اینها ناظرین بی طرف و کارگران هستند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
مطمینید واقعیت رو نوشتین؟...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
مرسی از اطلاع رسانی سریع شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
جای تاسف داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
ایول خوب شد فیلمارو نشون دادید و الا دشمنان نظام می گفتن درگیری نظامی بود ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
چرا روی مردم تیر اندازی می کنند هر... باشه محکوم است به هر دلیلی باشه مردم که تفنگ ندارند توی فیلم مردم عادی سنگ پرتاب می کنند شاید حقشون ضایع شده با قانون به جایی نرسیده اند مثل من که چند سال است مشکل گرفتن مسکن مهر دارم تو استان قزوین شکایت هم کرد به جایی نرسیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
متاسفانه دستگاه قضاهمیشه حق وبه نظامیاداده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
مدیریت ضعیف بود و گرنه کسی کشته نمی شد..
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
...
براساس قانون بکارگیری سلاح که مصوبه مجلس می باشد که اگر فرد نظامی در حین نگهبانی وماموریت جانش به خطر بیافتد ویا اینکه احتمال اینکه خلع سلاح بشود باید اول با چند تیر هوایی مردم را متفرق کند واگر خطر رفع نشد در مرحله دوم تیراندازی کمر به پایین ودر مرحله سوم مجاز است که کمر به بالا شلیک کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
خدایا همه اینها و مشکلات ناشی از فقر اقتصادیه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
ماموران باید تیر هوایی میزدند ولی کار هردوگروه اشتباه بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
قتل بخاطر زمین ارزش ندارد.....
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
تا کنون برای حراست از مرز و بوم کشور عزیزمان ، هزینه زیادی دادیم و جوانهای عزیزی خونشان را در این را تقدیم کرده اند.
در این اتفاق ناگوار نیز با تسلیت به خانواده های محترمی که عزیزشون را از دست دادند. هر گونه اقدامی در حضور عوامل انتظامی باید صورت میگرفت.

با توجه به تفکر پیوسته دشمن در ناپایداری کشور و حمله به مناطق نظامی، طبق آئین نامه های مصوف عوامل حراست حتی از ورود پرسنل نظامی که از ستاد تهران هماهنگ نشده باشند، خودداری میکنند .

شما در هر جای ایران اگر وارد حریم اماکن نظامی شوید طبق آیین نامه مصوب جهت حفاظت از نفرات و تجهیزات موجود ، ابتدا به شما هشدار داده میشود و این فرایند چند بار تکرار میشود حال در صورت عدم تمکین و ورود به منطقه ابتدا تیر هشدار هوایی و سپس .....
متاسفانه عواملی که این عزیزان را برای این امر اعزام کرده بودند به این نکته دقت نکرده بودند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
اونی که تو فیلم با رانا داره فرار میکنه اراذل و اوباش منطقه بوده که شروع کننده فتنه بوده کارگران تشویق به سنگ پراکنی کرده خودش هم با صدای گلوله در رفته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار