رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در روز عرفه انسان حیوانیت خود را زیرپا گذاشته و به جنبه عقلانیت خود بازمی‌گردد و تمامی مادیات را در حج به‌کنار گذاشته و از زندگی خود حذف می‌کند.
کد خبر: ۷۷۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 11 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمدرضا علیزاده امامزاده، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، ظهر امروز، ۲۰ مردادماه، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای پیام انقلاب، اظهار کرد: امروز روز عرفه بوده و ما در فلسفه این روز بحث داریم که در روز عرفه انسان حیوانیت خود را زیرپا گذاشته و به جنبه عقلانیت خود بازمی‌گردد و تمامی مادیات را در حج به کنار گذاشته و از زندگی خود حذف می‌کند.

وی ادامه داد: زندگی خبرنگاران آکنده از مشکلات عدیده بوده و انتظار داریم خانه مطبوعات، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ارشاد نسبت به زندگی و معیشت خبرنگاران توجه داشته باشند.

علیزاده افزود: مجموعه شورای شهر و شهرداری مدیون خبرنگاران هستند و وظیفه ذاتی ما این است که قدردان خبرنگاران باشیم و انتظار شورا از خبرنگاران این است که مشکلات شهرداری را بدون ترس و تعصب مطرح کنند، چراکه برخی مواقع هدف صرفا تخریب است.

وی تصریح کرد: وظیفه شورای شهر سیاست‌گذاری است و انتظار داریم تا به مردم آگاهی داده شود که برخی وظایف در حوزه شهرداری بوده و برخی دیگر نیز در حوزه شورای شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: شورای شهر دخالتی در کارهای اجرایی ندارد و خبرنگاران که وظیفه آگاهی و توسعه شهر را دارند، باید به مردم در رابطه با وظایف شورای شهر و شهرداری آگاهی دهند./ایکنا
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار