کامبیز حسین پور مدیر مسئول چلچله
کد خبر: ۷۷۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۱ 13 August 2019
پدر خوانده هرمزگان کیست؟(۱)

هر چه از روزهای سال ۹۸ می‌گذرد شاهد جنب و جوش‌های بیشتر در محافل سیاسی استان به منظور حضور برخی افراد واجد شرایط در انتخابات مجلس آینده هستیم.
با نگاهی گذرا به مهره چینی‌های اخیر توسط محافل قدرت طلب استان هرمزگان، که ظاهراً سیری ناپذیر هم هستند، به خوبی می‌توان مشاهده کرد که ارنج کنونی، خبر از حادثه‌ای دلخراش می‌دهد که سالیان سال است سایه‌اش همچنان بر سر مردم نجیب هرمزگان سنگینی می‌کند.
حادثه‌ای که سرانجام و خروجی آن حضور عده‌ای چپاولگر، تمامیت خواه و حیله‌گر فرتوت در رأس هرم قدرت استان خواهد بود.
قدر مسلم دست بسیاری از این چپاولگران حقوق مردم به زودی رو خواهد شد چرا که پشت پرده این حوادث تلخ کسانی نشسته‌اند که حاضرند حتی برای تصاحب قدرت و کسب یک کرسی و یا یک پول سیاه، فرزندان خود را قربانی کنند کما اینکه ازدواج‌های سیاسی رخ داده در چند سال اخیر نمونه بارز آن است که باعث بوجود آمدن مافیای خانوادگی در استان شده است.
( یادم می‌آید در یک دوره انتخابات مجلس فردی که رأی نیاورده بود، دچار افسردگی شده و طرف مقابل را عامل حذف خود می‌دانست، خواستار طلاق نزدیکانش از نزدیکان طرف مقابل شده بود و باید گفت متأسفانه برخی ازدواج‌های سیاسی قدرت‌طلبی نیز گاها موجب از هم پاشیدگی بسیاری از بنیانها شده است.)
خاصیت سیاست این است که گاهی فرد را بالا و گاهی به پایین‌ترین نقطه سوق می‌دهد، شک نکنید کسی که خود را آن بالا بالاها فرض کرده است به زودی سقوط خواهد کرد چرا که مردم هرمزگان دیگر اعتمادی به افراد دورو و مزور نمی‌کنند، مردم دیگر فریب ظاهر آراسته و مظلوم نمای کسی را نمی‌خورند، مردم هرمزگان دیگر به خوبی می‌دانند کسانی که در طرفه العینی از مراسم یک عروسی در غرب، به مراسم عزاداری در شرق استان سفر می‌کنند، قطعاً دوست و مدافع مردم نخواهند بود، بلکه فقط و فقط می‌خواهند مردم را فریب بدهند که مثلاً ما همه جا برای خدمت به شما هستیم.
اگر می‌خواهید خدمت کنید بروید گلو پاره کنید و برای استان اعتبار بگیرید، اگر مدافع مردم هستید بروید و یک هرمزگانی را وزیر کنید، اگر مدافع مردم هستید بروید و بدبختی‌های مردم استان را فریاد بزنید.
دیگر دوران ژست‌های پوپولیستی گذشته است، مردم از گرانی، فقر و اختلاس و … خسته شده‌اند، مردم عدالت می‌خواهند ، آن هم نه با شعار بلکه با عمل.
دیگر زمان حضور مافیای قدرت طلب و تمامیت خواه در استان به سر آمده است، اینکه برخی پس از قرار گرفتن در رأس قدرت سهم‌خواهی کرده و ضمن معامله کثیف، خواهان پاک شدن پرونده فساد خود در بسیاری از لجنزارها می‌شوند، داستانی است که بارها و بارها در استان مشاهده شده است.
و اما در آن بالادست‌ها ، فردی شیک نشین که خود را پدر خوانده سیاسی استان می‌نامد از هم‌اکنون دارد پیروزی خود را در انتخابات دست تکان می دهد...ادامه دارد
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار