کد خبر: ۷۷۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 15 August 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، آقای استاندار، این شهر شهردار ندارد؟! آقای دکتر همتی، استاندار محترم سلام ببخشید که وضع شهر بندرعباس آنقدر آشفته و بی‌صاحب شده است که مجبوریم برای مشکلات شهری خود هم به شما پناه ببریم، وخدا می‌داند مدتهاست با این شهردار و این شورا چیزی که به جایی نرسد فریاد مردم بندرعباس است.
در حاشیه قلع وقمع درختان در بلوار ابوموسی بندرعباس برای ایجاد دکه!
آقای استاندار بلوار ابوموسی واقع در حد فاصل چهار راه پگاه تا ورزشگاه خلیج‌فارس جزو معدود خیابان‌های شهر است که بدلیل عریض بودن و وجود درختان سبز حاشیه آن نسبت به دیگر خیابان‌های شهر اندکی آبرومندتر است، در واقع سال‌ها درختان اطراف این خیابان‌ها با صرف هزینه‌های هنگفت از آب شیرین و تصفیه شده بندرعباس تغذیه شدند تا امروز که سر و سایه‌ای پیدا کردند در کمال تأسف شاهد هستیم که شهرداری که در «شهرفروشی» و «فضای سبزفروشی» و «پیاده رو فروشی» بی رقیب است. بدون توجه به زیبایی ونظم شهر بندرعباس را «پایتخت دکه‌داری کشور» کرده است! باز به جان درختان حاشیه این خیابان افتاده تا همین یکی دو خیابان آبرومند را نیز رو به سر به نیستی برده است.
آقای استاندار، کجای این مملکت با کلی هزینه گزاف و بی‌آبی درخت می‌کارند و آبیاری می‌کنند و دقیقاً وقتی به سایه دادن رسید شهرداری آن شهر نابودشان می‌کند؟!
اما دلیل این قلع و قمع درختان که در تصاویر مشخص است چیست؟
ظاهراً شهرداری به این دلیل درختان را نابود کرده و بجای آن سازه‌های فلزی مستقر نموده تا بقول گفتنی "خیابان غذا " و کلی دکه فلافلی و احتمالاً بساط قلیان فروشی و ... ایجاد کنند؟
انصافاً هیچ جای دیگری در این شهر نبود که درختان یک خیابان را برای دکه‌داری نابود نکنند؟
آقای استاندار، شما مسئول هستید، وقتی شهردار، مسئول فضای سبز، منابع طبیعی، محیط زیست و ... چشم براین تجاوز آشکار به حقوق شهروندان می‌بندند، شما آخرین نفری هستید که شهروندان به آن پناه می‌برند، لطفاً تا شهرداری این خیابان را نیز تبدیل به دکه‌داری نکرده، جلوی این پروژه‌هایی که معلوم نیست نفع آن به جیب چه کسانی می‌رود را بگیرید. جمعی از مردم بندرعباس
انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار