مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از پاسخگویی به بیش از 89هزار مراجعه طی 4 ماهه اول سال جاری و ثبت بیش از 2500 تولد در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 18 August 2019

به گزارش تابناک هرمزگان دکتر مریم امیری اظهار داشت: بیمارستان خلیج فارس با داشتن 240 تخت فعال 11درصد تخت های استان را در اختیار دارد که با این میزان تخت پاسخگوی 32درصد بیماران بستری در استان است.
وی در خصوص خدمت رسانی به بیماران در بیمارستان خلیج فارس گفت: تلاش شبانه روزی کارکنان درمان در استان هرمزگان ستودنی است و با تلاش آنان است که خدمت رسانی سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان و بیماران محقق شده است.
وی افزود: طی 4 ماهه اول سالجاری 3670 مورد جراحی و 8217 مورد بستری در بیمارستان خلیج فارس انجام شده است. همچنین 89هزار و 119 مورد مراجعه سرپایی به پزشکان بیمارستان خلیج فارس در درمانگاه تخصصی و اورژانس ثبت شده است و بطور متوسط روزانه بالغ بر 1000نفر مراجعه کننده از خدمات تشخیصی و درمانی این بیمارستان استفاده می کنند.
دکتر امیری گفت: همچنین پلی کلینیک تخصصی ولیعصر (عج) و درمانگاه بعثت نیز از مراکز ملکی تامین اجتماعی هستند که بیمه شدگان می توانند از خدمات تشخیصی و درمانی در این مراکز هم بصورت رایگان خدمات دریافت نمایند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار