کد خبر: ۷۷۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹ 22 August 2019

بازارچه دائمی صنایع دستی بندرعباس با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان، مریم یگانه مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مسئولین در معبد هندوهای بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش تابناک هرمزگان، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان در آیین افتتاح این بازارچه گفت: با توجه به اینکه در ابتدای هفته دولت هستیم با افتتاح نمایشگاه دائمی صنایع دستی در معبدهندوهای بندرعباس به استقبال هفته دولت رفتیم با این هدف که نگاه مسئولین را به بحث صنایع دستی و استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان استان جلب کنیم.

او با اشاره به اینکه افتتاح این بازارچه می تواند مصداق بارزی برای سال رونق تولید در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشد، افزود: انشاءالله این قدم الگویی باشد تا بتوانیم در سایر شهرستانهای استان فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی راه اندازی و دغدغه هنرمندان و صنعتگران را از جهت مکانی برای فروش صنایع دستی رفع کنیم.
برومند در خصوص مساحت این بازارچه گفت: بازارچه دائمی صنایع دستی با مساحتی بالغ بر 250 متر در 21 غرفه راه اندازی شده که هم اکنون 30 هنرمند و صنعتگر صنایع دستی در آن مشغول به فعالیت هستند.
مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان تاکید کرد: امیدواریم مسئولان به این امر مهم توجه کنند و در آینده شاهد ایجاد نمایشگاه بزرگ و آبرومند برای صنعتگران صنایع دستی استان باشیم.


انتهای پیام/حسن عباسی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار