محسن درستکار
کد خبر: ۷۷۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶ 27 August 2019

استاندار هرمزگان در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۸ با بیان اینکه 10 کیلو میگو معادل یک بشکه نفت است گفتند : "من منتظر اعتبارات دولتی نمی‌مانم و بخش خصوصی را پای کار می آورم"

حضرت همتی عزیز!

جسارتآ کاش نیت باطنی خود را هم در ادامه فرمایشتان می‌آوردید که ؛ ... به قیمت ایجاد معضلات و مشکلات قطعی زیست محیطی، تبعیضهای عدیده در واگذاری‌ها، زمین خواری های متعدد و در یک کلام به قیمت نابودی کلیه منابع و منافع نسل فعلی و نسلهای آینده هرمزگان!

بزرگوارا !
لطفاً مردم هرمزگان را مثل خود ندانسته و سعی نکنید با دادن آدرس غلط و پاک کردن صورت مسئله، افکار عمومی را از بلا و بحرانی که خواسته! و دانسته! برای آینده هرمزگان و هرمزگانیان تدارک دیده‌اید منحرف سازید!

عالیجنابا !
تاکنون چه کسی و کجا با واگذاری‌های اصولی، تولید و اشتغال مخالفت کرده است که هرمزگانی‌ها بخواهند مخالفت کنند!؟
کاش از این مواضع توجیهی و توهین به شعور مردم خود کوتاه می‌آمدید و با لجاجت و دهن‌کجی خود و برخی مدیران زیر مجموعه اتان ، بیش از این با طفره رفتن از پاسخ به خواست‌های عموم، زمین و زمان را به سخره نمی‌گرفتید
کاش حالکه کلیه کارشناسان امر، فاجعه آمیز بودن آینده طرح‌ها و واگذاری حاشیه شهرها و روستاها در ابعاد مختلف را فریاد می‌زنند، آنها را وعده‌ی برطرف نمودن معضلات و مشکلات احتمالی آینده با علم و فن‌آوری روز حواله نمی‌دادید (امیدوارم توانایی‌های علم و فناوری روزمان را در مهار سیلهای اخیر فراموش نکرده‌اید!)
کاش وقتی فریاد و آه و ناله برخی هرمزگانیان توانمند ولی محروم از گرفتن حتی ۱۰ هکتار زمین پرورش میگو را بجهت نداشتن هواخواهی مثل حضرتعالی در مقابل دستورات شاه بخشی ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ هکتاری‌های متعدد خود به افراد مورد علاقه‌ای که موجود هستند را صادر می‌کردید ، این تبعیض‌های بی سابقه در واگذاری‌ها را با توجیهات ارزآوری و اشتغال رویایی خود! سرپوش نمی‌گذاشتید!
کاش در برابر فریادهای بیش از یکساله فعالین هرمزگانی مبنی بر رواج زمین خواری های کلان بخصوص در حاشیه شهرها و روستاها در زمان استانداری شما که رییس دیوان محاسبات کشور هم با رتبه اول دادن به هرمزگان در این زمینه بر آن مهر تایید گذاشت، خود را به نشنیدن نمی‌زدید و لجوجانه بر این رویه اشتباه‌ای که پیامد آن جز نابودی هرمزگان و منابع آن است در پی خواهد داشت پافشاری نمی‌کردید!
کاش ما مردم هرمزگان در زمینه‌های مختلف از جمله جانمایی‌های فاجعه آمیز آبشیرینکن ها و طرح‌ها و واگذاری‌های معضل آفرین و شائبه برانگیز حاشیه شهرها و روستاهای استانمان، اینقدر نسبت به سرنوشت خود و آیندگان بیخیال نبودیم!
کاش ما هرمزگانی‌ها هم برای دفاع از منابع ، منافع و نیروهای توانمند استان خویش مثل سایر استان‌های کشور افراد پیگیر! داشتیم! نه متخصصین سلفی گرفتن و... !
کاش... !
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار