وزیر کشور صبح امروز (پنج‌شنبه) به منظور شرکت در مراسم گرامی‌داشت شهیدان رجایی و باهنر، وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد و مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.
کد خبر: ۷۷۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 29 August 2019

به گزارش تابناک تبریز، عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران، تأمین امنیت مرزها را از اصلی‌ترین اولویت‌های وزارت کشور اعلام کرد و گفت: هر اقدامی که در جهت امنیت هرچه بیشتر مرزها باشد در دستور کار وزارت کشور قرار می‌گیرد.

وی افزود: در بحث انسداد، تامین تجهیزات و کنترل الکترونیکی مرزها و همچنین تقویت نیروهای مرزی، منابع لازم از طریق صندوق توسعه ملی تأمین شده است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه آذربایجان شرقی جزو مناطق امن مرزی است، افزود: تامین امنیت مرزهای شرق و غرب کشور اصلی‌ترین اولویت امنیتی وزارت کشور است.

وزیر کشور همچنین درخصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بر ضرورت فعالیت کامل و هماهنگ سامانه‌های مربوط تأکید کرد و گفت: اتصال سامانه‌ها تا پایان امسال در یک زمان‌بندی مشخص به صورت جدی پیگیری می‌شود که با این اقدام مهم، 80 درصد از قاچاق کالا کنترل خواهد شد.

وی همچنین از استقرار تجهیزات فیزیکی در مبادی مرزی برای کنترل کالای قاچاق خبر داد و گفت: در یک سال آینده شاهد تحولات چشمگیر در این حوزه خواهیم بود.

 

وزیر کشور امروز در مراسم گرامی‌داشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در سالن اجتماعات مصلای تبریز سخنرانی می‌کند.

همچنین جلسه شورای تأمین آذربایجان شرقی به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح‌های استمرار و ارتقای وضعیت مطلوب امنیت در استان با حضور وزیر کشور برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار