تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ( ص)درزمینه لایروبی حوضچه شرقی بندرتجاری کیش و احداث جزیره مصنوعی به امضاءرسید.
کد خبر: ۷۷۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 29 August 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با هفته دولت و در نشست مشترك دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش و سعید محمد فرمانده  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ( ص) تفاهمنامه همکاری ميان طرفين به امضاء رسيد.
این نشست با حضور دکترمرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد که برای بهره برداری از چند طرح عمرانی به جزیره کیش سفر کرده بود ، برگزار شد.
تکمیل مطالعات و اجرای پروژه عملیات لایروبی حوضچه شرقی بندرتجاری کیش و احداث جزیره مصنوعی به صورت طرح  وساخت (EPC) که شامل طراحی و مهندسی ساخت این جزیره مصنوعی،ساخت دایک موقت،لایروبی ، استحصال و تراکم دینامکی می باشد  از جمله مفادی است که در تفاهنامه مذکور به امضا طرفین رسید.
مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه تصریح کرد: با توجه به این که کیش میزبان طرح های بزرگ و در سطح ملی است از اینرو کیفیت انجام طرح برای سازمان منطقه آزاد کیش حایزاهمیت می باشد، لذا این سازمان سعی دارد با بهره گیری از ظرفیت شرکت های مطرح داخلی گام های اساسی را در زمینه رشد و توسعه کیش و عملی نمودن ماموریت های این سازمان بردارد.
وی افزود: با اجرایی شدن این تفاهم نامه، سازمان منطقه آزاد کیش صاحب جزیره مصنوعی به ابعاد 500 هزار متر مربع می شود که برای آن کاربری های تفریحی ومسکونی در نظرگرفته شده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار