کد خبر: ۷۷۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 31 August 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان، حیدر اسدی مالک زمین 828 متری واقع در کوچه گوهران 35 در داماهی بندرعباس به ارائه توضیحاتی در خصوص شبهات مطرح شده اخیر در مورد این زمین پرداخت که مشروح این گفت‌وگو و برگزیده‌ای از اظهارات مالک این زمین را در ادامه می‌آورد.

مالک زمین گوهران 35: کلیه مجوزهای قانونی کسب شده/ حریم زمین حدود فنس‌کنشی شده نیست!)

ماجرای قطعه زمین مشکوک در گوهران ۳۵ بندرعباس و درد دل اهالی + (تکمیلی/ مالک زمین: کلیه مجوزهای قانونی کسب شده/ حریم زمین حدود حصارکشی شده نیست!)
مالک زمین اظهار کرد: این زمین با متراژ 828 متر و با سند تک برگ ششدانگ توسط اینجانب و از حدود دو سال پیش خریداری شد و برای کسب پروانه ساختمانی، کلیه مراحل قانونی و استعلامات لازم طی شد.
وی افزود: تراکم ساخت در منطقه داماهی از سوی شهرداری بندرعباس طبق طرح تفضیلی، تراکم بالا و تجاری - مسکونی می‌باشد که برای این پروانه ساختمانی نیز با توجه به واقع شدن در موقعیت 3 بر و همچنین دارای معبر اصلی 20 متری، مجوز 8 طبقه روی پیلوت اخذ شده است که مورد تأیید شهرداری و نظام مهندسی نیز قرار گرفته است.
اسدی با بیان این که برای گودبرداری ایمن در حریم این زمین، اقدام به حصارکشی در اطراف زمین مورد نظر کرده‌ایم، ادامه داد: بر مبنای مبحث 12 مقررات ملی ساختمان، حصارکشی می‌بایست بیشتر از ابعاد زمین در سند باشد و بر این اساس این اقدام به منظور رعایت ایمنی اهالی محل صورت گرفته تا شاهد مشکلی در این زمینه نباشیم.
اسدی اضافه کرد: در خصوص کوچه 4 متری در جانب شرقی زمین، مالکیت این محدوده با سازمان اوقاف است و اساسا ربطی به ملک اینجانب ندارد و از طرفی هیچ محدودیتی برای رفت و آمد ساکنان محل از مسیرهای متعارف ایجاد نشده است و چون زمین مدت قابل توجهی رها شده بود، لذا برخی با استفاده از این زمین به درون کوچه رفت و آمد داشتند که اکنون تصور اشتباهی بوجود آمده که این زمینه فضای سبز و یا معبر عمومی است!
وی در خصوص میزان عقب‌نشینی ملک نیز گفت: این ملک دقیقا به اندازه تمامی ساختمان‌های در حال ساخت در این محل عقب نشینی دارد و کلیه ضوابط قانونی برای آن نیز رعایت شده است.
مالک زمین تأکید کرد: جوسازی در محل از سوی عده‌ای خاص صورت گرفته و بنده نیز پیگیری قضایی در این زمینه را با جدیت آغاز کرده‌ام و نباید اجازه داد برخی با اطلاعات نادرست، ذهن مردم را مشوش کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار