قاضی‌زاده هاشمی مطرح کرد؛
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مشکل اصلی گرانی کاغذ مداخله بیش از حد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازار کاغذ است.
کد خبر: ۷۷۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ 09 September 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به گرانی کاغذ و  نبود دفتر مشق دولتی در بازار، گفت: مشکل اصلی در این زمینه مداخله بیش از حد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازار کاغذ است.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی افزود: چندی پیش وزارت صنعت، معدن و تجارت کارگروه کاغذ را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار کرد و از زمانی که آنان در این موضوع دخالت کردند، به جای آنکه اوضاع کاغذ بهتر شود، بدتر شد.

وی ادامه داد: در واقع انتقال کارگروه کاغذ از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتباه بود و اگر این کارگروه ذیل وزارت صمت باقی می‌ماند، قطعا چنین مشکلاتی پیش نمی‌آمد.

بازار کاغذ به علت مداخله وزارت ارشاد ملتهب شد

وی درباره روش‌های حل مشکل گرانی کاغذ گفت: اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این قضیه مداخله نکند، مشکل حل می‌شود چرا که بازار کاغذ به علت مداخله آنان ملتهب شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: متاسفانه ما نمی‌دانیم که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چه تصمیمی برای کنترل قیمت کاغذ اتخاذ می‌شود و معمولا تصمیم‌گیری در این باره صرفا تابع نظر دو سه نفر است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار