رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این مطلب که مقابله با قاچاق سازمان یافته؛ ترجمان اراده مسئولین برای دستیابی به رونق تولید است اظهار داشت: عزم خود را جهت مقابله با قاچاق، به ویژه از نوع سازمان یافته آن جزم کرده ایم.
کد خبر: ۷۷۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ 14 September 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار جاسک با حضور در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با علی صالحی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار با تأکید بر لزوم توجه ویژه به احقاق حقوق عامه به عنوان مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و ریاست قوه قضائیه، اهتمام ویژه مسئولین به مصادیق این موضوع را خواستار شد.
مقابله با قاچاق سازمان یافته ؛ ترجمان اراده مسئولین برای دستیابی به رونق تولید است
صالحی رسیدگی به موضوع صیادی توسط شناور‌های غیر مجاز، ساماندهی به وضعیت تردد شتر‌های سرگردان در محور‌های مواصلاتی، مقابله با زمین خواری و صیانت از بهداشت عمومی را از مهمترین مصادیق احقاق حقوق عامه عنوان کرد و رسیدگی قانونی به این مطالبات عمومی را اولویت مسئولین قضایی در شهرستان جاسک برشمرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اعلام این مطلب که مقابله با قاچاق سازمان یافته؛ ترجمان اراده مسئولین برای دستیابی به رونق تولید است اظهار داشت: عزم خود را جهت مقابله با قاچاق، به ویژه از نوع سازمان یافته آن جزم کرده ایم و پرونده‌های این بخش از بدو تشکیل تا صدور حکم مورد نظارت مدیریت ارشد دادگستری استان قرار خواهند داشت.

در ادامه این دیدار، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، گزارشی از اقدامات امنیتی، عمرانی و پیشگیرانه انجام شده در این شهرستان ارائه نمود.

فرماندار جاسک همچنین با تشکر از همکاری نزدیک و صمیمانه دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای توسعه و عمران سواحل مکران، آمادگی خود را به منظور ارتقای سطح همکاری‌های فیمابین اعلام کرد.

وی همچنین بر ضرورت تشریک مساعی و هم افزایی همه دستگاه‌ها برای ساماندهی به وضعیت شتر‌های سرگردان به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردمی در شهرستان جاسک تأکید کرد.

انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار