تهیه کننده سینما مطرح کرد:
ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما، گفت: وزارت ارشاد در برخورد با برخی افراد شاخص و مطرح شجاعت لازم را ندارد و در این سال ها با ترس و نگرانی از کنار خیلی مسائل عبور کرده است.
کد خبر: ۷۸۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ 16 September 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، در واکنش به نقش سلبریتی ها در اشاعه شایعات، اظهار کرد: هر کسی در این کشور زندگی می کند موظف به تبعیت از قانون است و اگر قانونی غلط است باید از مجاری قانونی اصلاح شود.

وی افزود: داعیه داران امور فرهنگی و چهره های شاخص حوزه فرهنگی باید از این طریق اقدام کنند تا اصلاحاتی در قوانین انجام شود و از طریق ارتباطات با حوزه قانون گذاری می توان چنین تقاضاهایی حتی در رسانه ها منعکس کرد و اصلاح کرد.

تهیه کننده فیلم های سینمایی "اشنوگل" و "شور شیرین" با اشاره به اینکه استفاده کنندگان از بودجه های عمومی در هر کشوری و در حوزه های مختلف که از این طریق به شهرت می رسند باید بیشتر از افراد دیگر از قوانین حراست کنند و پیگیر مطالبات قانون باشند، گفت: اخلاق حکم می کند افراد پیشرو در بحث تأثیر گذاری در جامعه اول اخبار درست را بگیرند و بعد طبق این اخبار اظهار نظر کنند.

اصغری ادامه داد: موضع گیری های غلط که از اشاعه اطلاعات نادرست صورت می گیرد توسط چهره های شاخص، باعث می شود خدای نکرده این اتفاق تکرار شود و اگر این اتفاق تکرار شود این سلبریتی ها نباید خود را ببخشند.

وی تصریح کرد: خودکشی غیر انسانی و غیر اخلاقی است و دامن زنندگان به اخبار دروغ به ناامنی اجتماعی دامن می زنند.

اصغری با تأکید بر اینکه مراجع قانونی قطعأ باید از این موارد پیشگیری کنند، اضافه کرد: جهت پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی با خاطیان نسبت به قوانین کشور برخورد شود.

وی ادامه داد: متأسفانه وزارت ارشاد در حوزه فرهنگ و هنر عده ای را مطرح و در جامعه بزرگ می کند و به دلایلی محبوب می شوند و آن موقع خودش جرأت برخورد با آن آدم ها را پیدا نمی کند که معضلی در حوزه های مختلف است.

اصغری با بیان اینکه این موضوع در اذهان مسئولان در حوزه های مختلف باید اصلاح شود، اضافه کرد: از رئیس جمهور تا وزرا در تأیید صلاحیتشان علاوه بر تعهد و تخصص باید شجاع هم باشند و این شجاعت را در برخورد با مشکلات کشور داشته باشند.

تهیه کننده سینما با تأکید براینکه خیلی از مسئولان ما در این مسیر حتی در سیاست بین المللی ضعف دارند، تصریح کرد: کشور ما از این جهت ضربه خورده و این موضوع شامل مسئولان ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد هم می شود.

وی گفت: وزارت ارشاد در برخورد با برخی افراد شاخص و مطرح شجاعت لازم را ندارد و با ترس و نگرانی از کنار خیلی مسائل در این سال ها عبور کرده است.

اصغری خاطرنشان کرد: این آقایان باید بدانند یکی از شاخص های مدیر موفق در نظام جمهوری اسلامی شجاعت است که متأسفانه این دوستان تا الان این شجاعت را ازخود نشان ندادند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار