دادستان قشم خبر داد؛
دادستان قشم اعلام کرد : فروشگاه رفاه قشم به علت تخلفات بهداشتی و صنفی و به دستور مقام قضایی پلمب شد.
کد خبر: ۷۸۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۴ 18 September 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان، ساعتی پیش مسعود رحمانی؛ رئیس دادگستری و رضا صفایی دادستان شهرستان قشم به صورت سرزده از شعبه فروشگاه زنجیره‌ای رفاه قشم بازدید نموده و بعد از بررسی میدانی و محرز شدن تخلفات این فروشگاه، دستور پلمپ این واحد صنفی را صادر کردند.
فروشگاه زنجیره ای رفاه در قشم پلمپ شد
دادستان قشم تخلفات بهداشتی و صنفی را علت پلمپ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای رفاه قشم بیان کرد.

وی یادآور شد: در دادستانی قشم، حساسیت ویژه‌ای بر روی برخورد با تخلفات بهداشتی و صنفی داریم، چرا که به دلیل انتقال مواد غذایی از سایر استان‌های کشور و بُعد مسافت و همچنین گردشگرپذیر بودن جزیره و منطقه آزاد قشم، معتقدیم این جزیره در این خصوص از شرایط متفاوتی برخوردار است که می‌توان با تشدید نظارت‌ها، بازرسی‌ها و مقابله با متخلفان به امنیت غذایی مردم کمک شایانی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قشم همچنین یادآور شد: از فرد فرد مردم نیز انتظار می‌رود که در اعمال نظارت‌ها با توجه به وجود سامانه‌های مربوطه چه در خصوص قیمت و چه در رابطه با موازین بهداشتی و صنفی با مسئولان مربوطه تماس بگیرند، همچنانکه دادستانی نیز در صورت وجود و بروز تخلفات اقدامات لازم را در قبال خاطیان انجام می‌دهد.

وی در ادامه افزود: این مهم است که مردم به هنگام خرید این گونه اقلام از سلامت آن‌ها اطمینان داشته باشند چرا که اندک غفلتی می‌تواند سبب بروز حوادثی تلخ برای شهروندان شود.

صفایی گفت: حضور مستقیم و میدانی مسئولان، سبب تاثیرگذاری بیشتر و همچنین تسریع در روند اقدامات تنبیهی برای متخلفان می‌شود که می‌توان بُعد بازدارندگی نیز داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه همه آحاد جامعه از تولید کننده گرفته تا توزیع و مصرف کننده در تأمین امنیت غذایی مردم مسئول هستند، گفت: با متخلفان و خاطیان در این زمینه، هیچ تعارفی نداریم و برخورد قانونی خواهیم کرد.
انتهای پیام /*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار